سرور مجازی
اقتصادی

۸۰ درصد پول نفت نقدی دریافت می‌شود

به گزارش دیتاسنتر من، با وجود شرایط فعلی فروش نفت امکان تغییر قیمت بنزین وجود دارد؟

به نقل از فارس، دولت تصمیم بر واقعی کردن قیمت بنزین دارد. با وجود این که قیمت بنزین به تورم و شرایط اقتصادی و سیاسی بستگی دارد اما بخشی از هزینه های اجتماعی با کاهش قیمت بنزین می تواند کم تر شود.

اخیرا دولت طرح یارانه جدید بنزین را اجرایی کرده است که به عقیده کارشناسان بر قیمت بنزین تاثیر زیادی دارد.در ادامه به آخرین خبر از قیمت بنزین می پردازیم.

وزیر نفت در یک برنامه خبری گفت: بیش از ۸۰ درصد پول نفتی که می‌فروشیم را نقدی می‌گیریم و بقیه آن را با دارو و کالاهای اساسی تهاتر می‌کنیم.

دولت هیچگونه برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد.

جلیل سالاری با بیان اینکه در شرایط فعلی صحبت و برنامه‌ای برای تغییر نرخ بنزین مطرح نشده است، تاکید کرد: قیمت بنزین با تغییر در نظام یارانه‌ها تغییر نمی‌کند و این مساله ارتباطی با بنزین نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه بنزین بدون تغییر قیمت توزیع خواهد شد و تغییری در نحوه توزیع بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت ایجاد نخواهد شد، قیمت بنزین یارانه‌ای ۱۵۰۰ تومان و بنزین آزاد نیز همچنان ۳۰۰۰ تومان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه هیچ کدام از جایگاه‌ها اجازه تغییر قیمت در بنزین را ندارند، گفت: اگر جایگاهی چنین کاری را انجام دهد با جدیت با آن برخورد خواهیم کرد، بنابر این مردم نگران تغییر قیمت بنزین نباشند.

سالاری با تاکید بر اینکه سیستم سوخت رسانی مانند روال سابق خواهد بود و هیچ تغییری در برنامه‌ها ایجاد نشده است، گفت: جایگاه‌ها موظف به سوخت‌رسانی با قیمت های قبلی هستند و اگر مردم موردی مشاهده کردند باید این موضوع را به سامانه ۰۹۶۲۷ گزارش دهند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا