سرور مجازی
zoomit

ده گوشی برتر آوریل 2022 مشخص شدند

فهرست ده گوشی پرفروش و برتر در آوریل ۲۰۲۲ منتشر شد. در این فهرست، محصولاتی از سه سازنده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند، یعنی اپل و سامسونگ و شیائومی، به‌چشم می‌خورد. اپل اینسایدر با استناد به گزارش Counterpoint Research می‌نویسد هفت گوشی از ده گوشی هوشمند پرفروش در کل سال ۲۰۲۱ متعلق به اپل بود. اکنون در آوریل ۲۰۲۲، پنج آیفون در این فهرست دیده می‌شود و چهار جایگاه برتر را محصولات این شرکت ازآنِ خود کرده‌اند.

فهرست ده گوشی برتر آوریل ۲۰۲۲

آیفون ۱۳ با کسب ۵٫۵ درصد از بازار پرفروش‌ترین گوشی در فهرست مذکور محسوب می‌شود و آیفون ۱۳ پرو مکس اپل با ۳٫۴ درصد فروش در جایگاه دوم قرار دارد. آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۲ نیز به‌ترتیب با ۱٫۸ و ۱٫۶ درصد جایگاه‌های سوم و چهار فهرست را از‌آنِ خود کرده‌اند. رتبه‌های پنجم و ششم نیز به گلکسی S22 اولترا 5G و گلکسی A13 سامسونگ با ۱٫۵ و ۱٫۴ درصد تعلق دارد. آیفون 2022 SE هم جایگاه هفتم را در این فهرست کسب کرده است.

در توضیحات گزارش کانترپوینت آمده است:

آیفون SE 2022 به‌ویژه در ژاپن موفق عمل کرده است؛ جایی که در صدر جدول فروش در ماه آوریل قرار گرفت و ۱۸ درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند این کشور را کسب کرد. این دستگاه در ایالات متحده‌ی آمریکا به موفقیت کمتری دست پیدا کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • سامسونگ در فهرست برترین شرکت‌های فناوری جهانی ۲۰۲۲ چند پله سقوط کرد

همچنین، این شرکت تحقیقاتی اشاره کرد که تنها گوشی هوشمندی که از سال ۲۰۲۱ در فهرست ده دستگاه برتر باقی مانده، آیفون ۱۲ است. در جایگاه‌های هشتم و نهم فهرست یادشده، گلکسی A03 Core و گلکسی A53 5G به‌ترتیب با ۱٫۴ و ۱٫۳ درصد جای گرفته‌اند و در رده‌ی آخر فهرست نیز ردمی نوت ۱۱ LTE شیائومی دیده می‌شود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا