سرور مجازی
فضای مجازی

صندلی‌های بازی با قیمت‌های نجومی

شاید چند دهه پیش ایده یک صندلی مخصوص بازی احمقانه به نظر می‌رسید، اما با فراگیرتر شدن بازی‌های ویدیویی درخواست این محصول افزایش یافته است. هرکسی که ساعت‌ها در حالت نشسته باشد به یک صندلی مناسب نیاز دارد، در نتیجه فروش صندلی‌های بازی در چند سال گذشته به شدت افزایش یافته است. برند‌هایی مانند Secretlab، DXRacer، و Noblechairs به عنوان رهبران بازار ظاهر شده‌اند و قیمت‌های آن معمولاً بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ دلار برای یک صندلی با کیفیت بالا است.

به گزارش slashgear، با این حال، برخی از صندلی‌های بازی وجود دارند که قیمتی دو برابر، سه برابر یا حتی ۱۰ برابر مبلغی دارند که اکثر مردم هزینه می‌کنند.

Imperatorworks IW-R۱-PRO – قیمت ۴,۴۹۹ دلار

صندلی‌ بازی

صندلی Imperatorworks IW-R۱-PRO بسیار بیشتر از یک صندلی است، زیرا دارای میز داخلی و ساختار بالای سر قابل تنظیم برای نصب حداکثر سه مانیتور است. این صندلی می‌تواند تا ۱۳۰ درجه بخوابد و مانیتور‌ها می‌توانند بر اساس آن تنظیم شوند. تقریباً تمام جنبه‌های این محصول را می‌توان برای بازی‌های دقیق تنظیم کرد، از جمله فاصله مانیتور تا چشم، زاویه صفحه‌کلید و حتی ساختار سقف صندلی.

برای IW-R۱-PRO انتخابی از دو نوع صندلی در دسترس است، یک صندلی مسابقه‌ای با عرض ۲۲ اینچ و یک صندلی مدیریتی با عرض ۲۰ اینچ. هر دو با قیمت ۴۴۹۹ دلار به فروش می‌رسند، رقمی که اکثر گیمر‌ها آن را رد می‌کنند. صندلی تقریبا ۲۰۰ کیلوگرم وزن دارد، که این موضوع حرکت در یک اتاق را پس از راه اندازی تقریبا غیرممکن می‌کند. بعلاوه، با صندلی ابعاد ۶۹ x ۳۸ x ۶۴.۵ اینچ، بخش زیادی از هر اتاقی را که در آن قرار دارد را اشغال می‌کند.

Herman Miller Embody Gaming Edition – قیمت ۱۷۹۵ دلار

صندلی‌ مخصوص بازی

هرمان میلر انواع صندلی‌ها، میز‌ها و مبلمان گران‌قیمت را تولید می‌کند و این برند اخیراً به ساخت صندلی‌های بازی نیز روی آورده است. این شرکت صندلی اداری پرفروش Embody خود را تولید کرد و سپس آن را برای تجربه بازی بهینه تغییر داد. گیمر‌ها به گرم شدن و عرق کردن در طول بازی شهرت دارند، بنابراین Embody Gaming Edition دارای فناوری فوم تزریق شده با مس است این قابلیت برای دور کردن گرما از بدن طراحی شده است و صندلی گیمر را در گرم‌ترین قسمت‌های مسابقه خنک نگه می‌دارد.

صندلی Embody Gaming Edition با قیمت ۱۷۹۵ دلار، در بازار عرضه می شود.

Imperatorworks IW-SK – قیمت ۴,۱۹۹ دلار

صندلی برای بازی

ساختار سقف صندلی مدل IW-SK شکل یک دم عقرب را تشکیل می‌دهد که پایه‌های مانیتور به انتهای آن متصل شده است. به جای پایه‌های صندلی استاندارد، IW-SK دارای هشت تکیه‌گاه فلزی است که شبیه پا‌های عقرب هستند. این صندلی با قیمت بسیار گران قیمت ۴۱۹۹ دلار عرضه می‌شود. این صندلی را می‌توان با یک مانیتور فوق عریض یا حداکثر سه نمایشگر ۲۹ اینچی پیکربندی کرد و حداکثر وزن مانیتور قابل نصب بر آن ۵۲.۸ پوند است.

Osim uThrone – قیمت ۱۲۹۹ دلار

صندلی های بازی

در مقایسه با برخی از صندلی‌های عجیب معرفی شده، Osim uThrone کمی ساده به نظر می‌رسد. اما نقطه قوت منحصر به فرد این صندلی در زیر بالشتک‌های صندلی پنهان شده است، زیرا شرکت ادعا می‌کند اولین صندلی بازی با فناوری ماساژ را ساخته است. uThrone دارای چیزی است که Osim آن را “تکنولوژی V-hand” می‌نامد، صندلی دارای غلتک‌های داخلی است که در امتداد گردن و شانه‌ها می‌چرخند و برای کاهش استرس و تنش در دو قسمت بدن طراحی شده‌اند. PC Gamer این صندلی را برای خود آزمایش کرد و تحت تأثیر قابلیت‌های ماساژ آن قرار گرفت.

Herman Miller Aeron Gaming Edition – قیمت ۱۶۹۵ دلار

صندلی بازی گران قیمت

اگر صندلی Embody کمی بیش از حد غیرعادی به نظر می‌رسید، نسخه بازی Aeron کمی ساده‌تر است. این صندلی در یک نگاه، مانند یک صندلی اداری استاندارد به نظر می‌رسد، اما برای سازگاری بیشتر با زمان‌های طولانی بازی، بازسازی شده است. این صندلی برای تشویق حالت ایستاده‌تر طراحی شده است که هدف آن کمک به جلوگیری از فشار بر پشت و گردن است. این صندلی به اندازه بسیاری از صندلی‌های دیگر از نظر قیمت دارای ویژگی نیست، اما از بسیاری از آن‌ها پایدارتر ساخته شده است. برای تولید این صندلی از زباله‌های پلاستیکی بازیافتی استفاده شده که از اقیانوس استخراج می‌شوند و قاب و پایه آن از نایلون پر از شیشه ساخته شده‌اند تا اثرات زیست محیطی کمتری داشته باشند.


بیشتر بخوانید

  • کدام باز‌ی‌ها در سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ به کنسول بازی عرضه می‌شوند؟

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا