سرور مجازی
تکنولوژی

پوکو X4 GT احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود

گوشی هوشمند پوکو X4 پرو 5G اولین عضو خانواده X4 است که معرفی شد اما طبیعتا آخرین نخواهد بود زیرا اخیرا نام مدل پوکو X4 GT از طریق پایگاه داده IMEI فاش شده و به نظر می‌رسد که عرضه آن حتمی و نزدیک باشد.

این گوشی هوشمند جدید پوکو در پایگاه داده‌ IMEI با نام رمز xaga و شماره مدل 22041216G به ثبت رسیده و انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده به صورت رسمی معرفی شود.

احتمال عرضه پوکو X4 GT طی چند هفته آتی

انتظار می‌رود این مدل در واقع همان ردمی نوت 11T پرو باشد که با برند جدیدی از راه می‌رسد. محصولات ردمی معمولا در بازارهای محدودی به فروش می‌رسند، در حالی که عرضه محصولات ردمی به صورت جهانی صورت می‌گیرد.

البته گفتنی است که خود گوشی ردمی نوت 11T پرو رسما معرفی نشده و شایعات گویای آن هستند که این گوشی دارای نمایشگر 6.6 اینچی IPS LCD با رفرش ریت 144 هرتزی خواهد بود.

نوشته های مشابه

مشخصات احتمالی پوکو X4 GT

ادعا شده که گوشی هوشمند پوکو X4 GT یا همان ردمی نوت 11T پرو از تراشه دیمنستی 8100 استفاده خواهد کرد، دارای دو نسخه با 6 و 8 گیگابایت رم است و در نسخه‌های مجهز به 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد. مدل مذکور همچنین به یک باتری 4890 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی مجهز خواهد بود.

احتمال عرضه پوکو X4 GT طی چند هفته آتی

با این حال ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود و ظاهرا پیچیده‌تر از این صحبت‌ها خواهد بود زیرا مدل پوکو X4 GT پلاس هم در راه است، مدلی که همچنان همان ردمی نوت 11T پرو پلاس است اما نام تجاری آن تغییر پیدا می‌کند.

لازم به ذکر است که مدل پلاس مشخصاتی شبیه به مدل غیر پلاس خواهد داشت، با این تفاوت که باتری آن کمی کوچک‌تر و برابر 4300 میلی‌آمپر و سرعت شارژش 120 وات خواهد بود، همچنین در این مدل خبری از گزینه رم 6 گیگابایتی نخواهد بود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا