سرور مجازی
فضای مجازی

انتشار تصاویری از MIUI ۱۴ نسخه جدید رابط کاربری شیائومی

به تازگی تصاویری منتشر شده که به نظر می‌رسد به رابط کاربری MIUI ۱۴ شیائومی مربوط می‌شود و برخی از تغییراتی که در این سیستم عامل اعمال خواهد شد را نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش جی اس ام آرنا، این رابط کاربری مبتنی بر اندروید ۱۳ است. برنامه گالری در این نسخه دارای یک ویژگی تشخیص متن است که به شما امکان می‌دهد متن را از اسنادی که گرفته اید به سرعت کپی کنید.

رابط کاربری شیائومی

همچنین، ویژگی «در این روز» وجود دارد که عکس‌های قدیمی گرفته شده در یک روز معین از سال‌های قبل را نشان می‌دهد.

بلوتوث LE صوتی در این نسخه پشتیبانی خواهد شد، که تکاملی در زمینه انتقال صدای بی سیم است. با این فناوری یک دستگاه می‌تواند با استفاده از یک کدک جدید با کیفیت بالا به عنوان نوعی ایستگاه رادیویی FM عمل کند و از اتصال چندین هدفون پشتیبانی می‌کند.

نسخه جدید رابط کاربری شیائومی

MIUI ۱۴ همچنین دارای محافظت ضد کلاهبرداری بهبود یافته‌ای است که راه‌هایی را برای مقابله با تماس ها، پیام‌ها و برنامه‌های مشکوک در نظر گرفته است. نسخه جدید همچنین به کاربران کمک می‌کند تا اعلان‌ها را به راحتی از بین ببرند. رابط کاربری ساعت نیز در این نسخه بهبود یافته است.

ویژگی ضد کلاهبرداری

گزارش‌ها نشان می‌دهد که مانند MIUI ۱۲.۵ در سال گذشته، امسال هیچ نسخه میانی برای این رابط کاربری وجود نخواهد داشت و شیائومی قصد دارد مستقیماً از نسخه ۱۳ به MIUI ۱۴ برود.


بیشتر بخوانید

  • شیائومی از ۱۲S اولترا با سنسور دوربین ۱ اینچی رونمایی کرد

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا