سرور مجازی
zoomit

اطلاعاتی از لپ‌تاپ گیمینگ پرچم‌دار TITAN GT77 فاش شد؛ بازگشت غول گیمینگ MSI

پس‌از عرضه‌نشدن سری TITAN با تراشه‌های نسل یازدهم Tiger Lake، گمانه‌زنی‌ها برای کناررفتن این سری آغاز شد؛ اما حالا با افشا‌شدن جزئیات جدید، احتمالات باردیگر شاهد قدرت‌نمایی این غول لگام‌گسیخته در بازار لپ‌تاپ‌های گیمینگ بسیار قدرتمند خواهیم بود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • بررسی آل این وان Modern AM271 11M ام‌ اس آی [با بررسی ویدیویی]

لپ‌تاپ مذکور TITAN GT77 نام دارد و تنها با احتساب پردازنده مرکزی و تراشه‌ی گرافیکی توان مصرفی‌اش ۲۵۰ وات خواهد بود! درحقیقت، تنها تراشه‌ی گرافیکی دستگاه نیازمند بلعیدن ۱۷۵ وات از انرژی ورودی دستگاه خواهد بود و توان مصرفی تراشه‌ی مرکزی نیز به ۷۵ وات خواهد رسید.

تصویر لو رفته از پوستر تبلیغاتی لپ‌تاپ گیمینگ TITAN GT77 شرکت MSI

مقاله‌ی مرتبط:

  • انویدیا در حال کار روی کارت گرافیکی با توان مصرفی ۹۰۰ وات است

احتمالاً TITAN GT77 به اولین لپ‌تاپ مجهز به یک تراشه‌ی گرافیکی تبدیل شود که چنین توان مصرفی زیادی دارد. شرکت MSI برای TITAN سری جدید خود از تراشه‌های نسل دوازدهم Alder Lake اینتل استفاده خواهد کرد که احتمالاً از سری HX با ۱۶ هسته پردازشی خواهد بود.

گفتنی است متأسفانه از تراشه‌‌ی گرافیکی آن صبحتی به‌میان نیامده است و مشخص نیست که MSI از چه تراشه‌ای برای این دستگاه قدرتمند استفاده خواهد کرد. شاید با احیای کارت‌های گرافیک سری TITAN انویدیا، نمونه‌ای از آن را در TITAN GT77 ببینیم؛ کسی چه می‌داند!

تصویر لو رفته از لپ‌تاپ گیمینگ TITAN GT77 شرکت MSI

تصویر فاش‌شده از لپ‌تاپ گیمینگ TITAN GT77 شرکت MSI

لپ‌تاپ TITAN GT77 تنها ۲۳ میلی‌متر ضخامت دارد؛ اما ابعاد کلی بدنه درمقایسه‌با دیگر لپ‌تاپ‌های گیمینگ بیشتر خواهد بود. در قسمت پشتی بدنه، حفره‌های خروجی گرما قرار دارد که به زبان طراحی و مشخصه‌ی اصلی این سری تبدیل شده است. MSI در این بخش از نورپردازی RGB نیز استفاده کرده است که جذابیت ظاهر دستگاه را دوچندان می‌کند.

تصویر لو رفته از پوستر تبلیغاتی لپ‌تاپ گیمینگ TITAN GT77 شرکت MSI

در پوسترهای تبلیغاتی منتشر‌شده از TITAN GT77 به استفاده از ۴ حافظه‌ی رم و ۴ حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD اشاره شده است که به‌لطف وجود تراشه‌های سری Alder Lake-HX میسر شده است. علاوه‌براین، مشتریان می‌توانند ازمیان پنل‌های 4K و 1440p و 1080p یکی را برای خود برگزینند که نرخ نوسازی آن‌ها تا ۳۶۰ هرتز خواهد بود.

مقاله‌های مرتبط:

  • بررسی آل این وان Modern AM271 11M ام‌ اس آی [با بررسی ویدیویی]
  • برخلاف گمانه‌زنی‌ها، پردازنده Ryzen 7 5800X3D به بیش از ۵ گیگاهرتز اورکلاک شد

تکمیل‌کننده‌ی این دستگاه صفحه‌کلید Cherry MX خواهد بود که از ویژگی‌های شاخص آن می‌توان به عمق حرکتی ۱٫۸ میلی‌متری و صدای ترد کلیدها اشاره کرد. در‌حال‌حاضر، اطلاعاتی از قیمت‌ این دستگاه منتشر نشده است؛ اما باتوجه‌‌به مشخصات گفته‌شده، بعید می‌رسد با دستگاهی مقرون‌به‌صرفه طرف باشیم!

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا