سرور مجازی
رمز ارز

شانس تایید ETF اسپات اتریوم چقدر است؟ بورس آمریکا حاضر به پاسخگویی نیست!

شانس تایید ETF اسپات اتریوم چقدر است؟ بورس آمریکا حاضر به پاسخگویی نیست!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نیت گراسی (Nate Geraci)، کارشناس بازار ETFها، در جدیدترین اظهارات خود گفته که توافق عمومی بر این است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) قصد ندارد صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم را در ماه می سال جاری تایید کند. این اظهارات به دلیل عدم تعامل SEC با ناشران ETFها در چند هفته گذشته، بیان شده است.

در اوایل این ماه، نشریه Barron’s گزارش داد که بحث‌ها در مورد ETF اسپات اتریوم «بسیار یک طرفه» بوده است. این شرایط بسیار متفاوت از تعامل دو طرفه مشاهده‌شده در آستانه تایید ETFهای اسپات بیت کوین در ماه ژانویه امسال است.

طبق گزارش‌ها، SEC مایل به ارائه هیچ بازخوردی در مورد ETFهای اسپات اتریوم نبوده است و به همین دلیل، بسیاری از کارشناسان بازار معتقدند که تایید این محصولات در حال حاضر بسیار بعید به نظر می‌رسد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در همین راستا، اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد بلومبرگ هم با اشاره به لزوم تعاملات SEC با صادرکنندگان بالقوه، در این مورد می‌گوید:

سکوت، خشونت است.

بالچوناس در ادامه ادعا کرد که SEC در صورت رد تعداد زیادی از درخواست‌ها برای راه‌اندازی ETF اتریوم، ممکن است با شکایت دیگری روبرو شود.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، در ماه آگوست، شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) پیروزی حقوقی بزرگی در برابر SEC به دست آورد.

در آن زمان، دادگاه استیناف ایالات متحده به این رگولاتور دستور داد که درخواست شرکت گری‌اسکیل برای تبدیل صندوق تراست بیت کوین خود به یک ETF اسپات را دوباره بررسی کند.

در همین راستا، گراسی بر این باور است که در صورت رد درخواست‌ها برای راه‌اندازی ETF اسپات اتریوم، گری‌اسکیل ممکن است شکایت دیگری را علیه SEC تنظیم کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا