سرور مجازی
فضای مجازی

راه‌های حذف کامل تاریخچه جست‌وجو در گوگل و سایر پلتفرم‌ها

بسته به مرورگر تلفن همراهی که استفاده می‌کنید، ممکن است فورا مشخص نباشد که چگونه از دستگاه تلفن همراه خود جست‌وجوی عکس معکوس انجام دهید.

ساده‌ترین راه حلی که به آن دست یافته‌ایم، دانلود و استفاده از مرورگر رایگان کروم گوگل برای iOS یا اندروید است. این مرورگر خاص دارای یک روش داخلی سریع و آسان برای انجام جست‌وجوی عکس معکوس است.

در ادامه به نحوه انجام این کار پرداخته شده است.

جست‌وجوی عکس معکوس ۱۰۱

عملکرد «جست‌وجو بر اساس تصویر» گوگل یک ویژگی مفید است که جست‌وجوی عکس معکوس را انجام می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که با آپلود یک تصویر یا یک URL تصویر به دنبال تصاویر مرتبط بگردید. این کار با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته برای تجزیه و تحلیل تصویری که ارسال کرده‌اید و یافتن عکس‌هایی که شبیه آن هستند، انجام می‌شود.

در دسکتاپ، جست‌وجوی عکس معکوس رایانه ساده است. کافی است به images.google.com بروید و روی نماد دوربین کوچک در نوار جست‌وجو کلیک کنید. اکنون می‌توانید URL تصویری را که آنلاین دیده‌اید، جای‌گذاری کنید. تصویری را از هارد دیسک خود آپلود کرده یا تصویری را در کادر جست‌وجو بکشید.

گوگل

جست‌وجوی عکس معکوس در دستگاه تلفن همراه

اگر می‌خواهید جست‌وجوی عکس معکوس را در تلفن یا رایانه لوحی iOS یا Android خود انجام دهید، باید مرورگر گوگل کروم را برای iOS یا Android دانلود کنید. این مرورگر به صورت رایگان از اپ استور اپل و گوگل پلی در دسترس است.

گوشی همراه

اکنون هنگامی که با استفاده از برنامه مرورگر کروم در تلفن خود، تصویری را بیابید که در جست‌وجوی آن هستید، کافی است آن تصویر را لمس کرده و نگه دارید.

جستجوی عکس

در منویی که پس از فشار طولانی بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می‌شود، به سادگی روی «جست‌وجوی این تصویر در گوگل» ضربه بزنید و گوگل عملکرد هوشمندانه «جست‌وجو بر اساس تصویر» خود را انجام خواهد داد.


بیشتر بخوانید 

  • ۶ برنامه موبایلی که به زندگی شما نظم می دهد

منبع: mashable

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا