سرور مجازی
تکنولوژی

سه کارمند ارشد توییتر پیش از واگذاری این شبکه اجتماعی به ایلان ماسک، استعفا دادند

در میان اخبار بسیار زیادی که در مورد ایلان ماسک و تصمیم او برای خرید توییتر شنیده می‌شود، اکنون گفته شده که سه کارمند ارشد این شبکه اجتماعی نیز به طور داوطلبانه استعفا داده‌اند و سخنگوی توییتر نیز این موضوع را تایید کرده است.

طبق گزارش بلومبرگ، سه کارمند ارشد توییتر به طور داوطلبانه قصد ترک این شرکت را دارند: «ایلیا براون»، معاون مدیریت محصول برای سلامت، گفتگو و رشد؛ «مکس اشمایزر»، رئیس بخش علم داده‌ها (Data Science) و «کاترینا لین»، معاون سرویس این شبکه اجتماعی.

با توجه به اطلاعات آن‌ها در لینکدین، لین و اشمایزر به ترتیب حدود یک و دو سال و براون، شش سال در این شرکت بوده‌اند.

ایلیا براون

بیانیه توییتر درباره خروج مدیران خود

توییتر با ارسال بیانیه‌ای این موضوع را تایید کرده است. سخنگوی این شبکه اجتماعی به TechCrunch توضیح می‌دهد:

نوشته های مشابه

«ما همچنان بر ارائه بهترین تجربه ممکن برای کاربران خود متمرکز هستیم. می‌توانیم تایید کنیم که آن‌ها توییتر را برای فرصت‌های جدیدی ترک خواهند کرد. از زحمات آن‌ها سپاسگذاریم.»

در چند هفته گذشته، تغییرات زیادی در وضعیت داخلی تو‌‌ییتر رخ داده است. البته تمام آن‌ها به دلیل ماجرای معامله 44 میلیارد دلاری ایلان ماسک نبوده؛ هفته گذشته «پاراگ آگراوال»، مدیرعامل توییتر «کیوان بیک پور»، رهبر ایرانی تبار تیم محصولات و «بروس فالک»، مدیر درآمدها را اخراج کرد. بیک پور توضیح می‌دهد آگراوال که کمتر از 6 ماه مدیرعامل بوده، از او خواسته است این تیم را ترک کند زیرا می‌خواهد آن را به مسیر دیگری هدایت کند.

در همین حال، ماسک اعلام کرده که اگر تو‌ییتر را تصاحب کند، مدیرعامل جدیدی را منصوب خواهد کرد. بنابراین چیزی به پایان کار آگراوال در سمت مدیرعاملی توییتر باقی نمانده است.

البته در حال حاضر، معامله ماسک با توییتر با مشکلاتی مواجه شده است. این شبکه اجتماعی ادعا کرده بود که بات‌ها یا کاربران فیک این شبکه اجتماعی در سه ماهه اول سال، به صورت تخمینی کمتر از 5 درصد تمام کاربران فعال این شبکه اجتماعی را تشکیل می‌دهند و آگراوال هم گفته بود که تشخیص میزان دقیق آن، امکان‌پذیر نیست. همین امر باعث شد تا ماسک برای پیشرفت معامله، به دنبال اثبات این موضوع باشد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا