سرور مجازی
zoomit

امکان خروج از گروه‌های واتساپ بدون مطلع‌شدن اعضا احتمالاً به‌زودی دردسترس قرار خواهد گرفت

اگر از واتساپ استفاده می‌کنید، مطمئناً با گروه‌هایی مواجه شد‌ه‌اید که به حضور در آن‌ها تمایلی نداشته باشید. گاهی اوقات سازنده‌ی این گروه‌ها اعضای خانواده یا دوستان هستند؛ به‌همین‌دلیل، مجبورید به‌طور ناخواسته در گروه حضور داشته باشید؛ زیرا با ترک گروه، همه‌ی اعضای حاضر در آن از خروج شما مطلع خواهند شد. حالا واتساپ تغییراتی در این روند ایجاد کرده است که احتمالاً خروج از گروه‌ها را آسان‌تر خواهد کرد.

WaBetaInfo گزارش داده است واتساپ مشغول‌ کار روی قابلیت جدیدی است که به کاربران این پیام‌رسان اجازه می‌دهد گروه‌ها را در سکوت ترک کنند. اسکرین‌شات فاش‌شده از این قابلیت نشان می‌دهد وقتی گروهی را ترک کنید، سایر اعضای آن گروه از خروج شما مطلع نخواهند شد و فقط مدیر از خروجتان آگاه خواهد شد.

قابلیت خروج بدون اطلاع اعضا از گروه واتساپ

مقاله‌های مرتبط:

  • آموزش نصب دو واتساپ در یک گوشی ‌(‌اندروید و iOS)
  • انتقاد شدید متخصصان حریم خصوصی از طرح جدید اروپا برای اسکن پیام خصوصی کاربران در تلگرام و واتساپ

درحال‌حاضر، هنگامی که گروهی را در واتساپ ترک کنید، همه‌ی افراد حاضر در آن گروه از خروجتان مطلع خواهند شد. با این ویژگی جدید، احتمالاً خواهید توانست در سکوت و بدون اطلاع سایر اعضا، از گروه مدنظر خارج شوید. براساس گزارش WaBetaInfo، این قابلیت جدید در مرحله‌ی توسعه قرار دارد و به‌زودی در نسخه‌ی آزمایشی اندروید و iOS واتساپ ارائه خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا