سرور مجازی
تکنولوژی

نگاه نزدیک به ماکت آیفون 14 پرو مکس [تماشا کنید]

با اینکه چند ماه تا عرضه سری آیفون 14 باقی مانده، شاهد انتشار گزارش‌ها و رندرهای مختلف از این محصولات هستیم. اما حالا ویدیویی از ماکت آیفون 14 پرو مکس منتشر شده که آن را به خوبی نشان می‌دهد.

کانال یوتیوب Unbox Therapy در ویدیویی به سراغ جعبه‌گشایی و بررسی ماکت گران‌ترین آیفون اپل در سال جاری میلادی رفته؛ محصولی که ساخت کشور ژاپن است.

گفتنی است این دستگاه توسط یک شرکت شخص ثالث که در حوزه ساخت قاب فعالیت دارد، تهیه شده و از آنجایی که شرکت مذکور به جزئیات طرح‌ها و ابعاد گوشی پرچمدار مورد انتظار اپل دسترسی دارد، این کپی نیز با دقت بسیار بالایی نسبت به نمونه اصلی ساخته شده است.  

نوشته های مشابه

این ماکت در نگاه اول کاملا شبیه به آیفون 13 پرو مکس به نظر می‌رسد، اما با کمی دقت تفاوت‌های میان دو نسل بیشتر به چشم می‌آیند.

قابلیت‌های آیفون 14 پرو مکس

بنابر توضیحات این یوتیوبر، ماکت آیفون 14 پرو مکس در مقایسه با نسل کنونی‌اش بزرگتر است. همچنین برجستگی بزرگ‌تر دوربین نیز دستگاه را کمی سنگین‌تر کرده، علاوه بر این موارد کلیدهای پاور و صدا نیز مقداری بزرگ‌تر شده‌اند و دیگر خبری از خط آنتن قابل رویت در کناره‌های گوشی نیست.

مورد چشمگیر بعدی در زمینه طراحی آیفون 14 پرو مکس به نمایشگر آن مربوط می‌شود؛ جایی که برش جای خودش را به دو حفره برای میزبانی دوربین سلفی و سیستم فیس آیدی داده است. یکی از حفره‌ها دایره‌ای شکل و دیگری بیضی شکل است.

همچین در این گوشی خبری از درگاه USB-C نیست که البته جای تعجبی هم ندارد. طبق اکثر شایعات از سوی منابع معتبر، امسال هم اپل گوشی‌هایش را با پورت لایتنینگ روانه بازار می‌کند و احتمالا از سری آیفون 15 با درگاه USB-C روبه‌رو می‌شویم.

در پایان باید گفت اینطور به نظر می‌رسد که تمامی جزئیات و مشخصات بیان شده برای آیفون 14 پرو مکس در ساخت این ماکت رعایت شده باشند، بنابراین اگر محصول نهایی نیز دقیقا به همین گونه باشد، می‌توان گفت که ظاهر گوشی کمی خسته‌کننده به نظر می‌رسد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا