سرور مجازی
موبایل

آخرین فرصت برای پیش‌خرید nova 9 SE هوآوی

—————- رپرتاژ آگهی —————–

گوشی نوا 9 اس ای جدیدترین عضو خانواده نوا هوآوی است که به تازگی در بازارهای جهانی معرفی و به صورت رسمی در بازارهای ایران هم موجود شده است. این گوشی یک محصول میان‌رده به شمار می‌رود که از قابلیت‌های جذابی در زمینه دوربین، طراحی بدنه، صفحه نمایش، شارژر و پشتیبانی‌های نرم‌افزاری بهره می‌برد و آن را به یک همراه همیشگی تبدیل می‌کند. به ترتیبی که می‌توانید در هر شرایطی روی عملکرد خوب نوا 9 اس ای در زمینه‌های مختلف حساب باز کنید و با اطمینان از کیفیت ساخت بالای آن، مدت‌ها بدون نگرانی از تمام امکانات آن بهره ببرید. همچنین در حال حاضر هوآوی جشنواره‌های جذابی برای پیش‌فروش این محصول در نظر گرفته است که در این مطلب به آنها خواهیم پرداخت.
 
جشنواره‌های جذاب فروش نوا 9 اس ای
هوآوی در حال حاضر جشنواره‌های مختلفی را برای خریداران این محصول در نظر گرفته است. به ترتیبی که افرادی که تا پیش از 18 اردیبهشت ماه این محصول را پیش خرید کنند بدون قرعه‌کشی یک مچ‌بند هوشمند Band 6 یا یک هندزفری FreeLace به همراه یک ماگ هوشمند هدیه خواهند گرفت. همچنین خریداران از سایت دیجیکالا اشتراک سه ماهه دیجی‌پلاس هم دریافت خواهند کرد.
علاوه بر این اگر گوشی نوا 9 اس ای را خرید کرده و اپ “سفر مارکت” را روی آن نصب کنید در قرعه کشی “سه بلیط هواپیما به هر نقطه از ایران که بخواهید” شرکت داده خواهید شد. خریداران گوشی نوا 9 اس ای تا پایان تیر ماه فرصت دارند تا در این قرعه‌کشی شرکت کنند. سفرمارکت یکی از بازارهای آنلاین گردشگری کشور است که همانند یک موتور جستجو اما به صورت تخصصی در حوزه گردشگری، بهترین و ارزانترین قیمت سفر را از بین بیش از صدها سایت، جستجو و به شما نمایش می‌دهد و به مسافرین این امکان را می‌دهد تا با جستجو، مقایسه و انتخاب خدمات گوناگون گردشگری و با دسترسی ساده و آسان، سفری اقتصادی و با ارزانترین قیمت بازار را تجربه کنند.
 

گوشی هواوی nova 9 SE

دوربین 108 مگاپیکسلی
در حال حاضر دوربین یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین امکانات گوشی‌های موبایل به شمار می‌رود و اکثر افراد از آن برای عکاسی و فیلمبرداری و به اشتراک گذاری آنها در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. طبیعتا همه ما انتظار داریم این تصاویر با کیفیت مناسبی به ثبت برسند، بدون در نظر گرفتن اینکه در چه شرایطی هستیم؛ در یک اتاق کم‌نور باشیم، زیر تابش نور خورشید و در فضای باز باشیم، بخواهیم از منظره‌ای در شب عکاسی کنیم یا هر شرایط دیگری. گوشی نوا 9 اس ای به واسطه دوربین چهارگانه با لنز اصلی 108 مگاپیکسی این امکان را به ما خواهد داد. به سختی می‌توان چنین دوربین قدرتمندی را در بین گوشی‌های میان‌رده پیدا کرد، اما هوآوی در طراحی نوا 9 اس ای از ترکیب دوربین اصلی 108 مگاپیگسل، دوربین عریض 8 مگاپیگسل، دوربین 2 مگاپیکسل ماکرو و دوربین 2 مگاپیکسل عمق‌سنج استفاده کرده است. از دیگر قابلیت‌های جذاب و کاربردی این محصول می‌توان به امکان فیلم‌برداری به صورت Vlog اشاره کرد که توانایی فعال سازی همزمان دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را دارد.
 

گوشی هواوی nova 9 SE

بدنه باریک با قاب شیشه‌ای
هوآوی بدون توجه به میان‌رده بودن نوا 9 اس ای، در ساخت آن از زبان طراحی خانواده نوا استفاده کرده و حتی در قسمت قاب پشتی آن هم از شیشه استفاده کرده است. استفاده از شیشه باعث شده بدنه این گوشی در دو رنگ آبی کریستالی و سفید صدفی کاملا براق و درخشنده باشد و کاملا حس در دست داشتن یک گوشی پرچمدار و خاص را به کاربر القا کند. البته هوآوی برای رنگ مشکی این محصول از روکش مات استفاده کرده تا نظر دوستداران رنگ تیره مات را هم به خود جلب کند. این گوشی تنها 191 گرم وزن دارد و به دلیل لبه‌های خمیده در قسمت پشت بدنه، بسیار باریک و خوش‌دست است.
 

گوشی هواوی nova 9 SE

صفحه نمایش باکیفیت و روشن
صفحه نمایش گوشی موبایل باید دو ویژگی مهم داشته باشد، اول قدرت تفکیک و نمایش رنگ بالا، دوم روشنایی بالا. گوشی نوا 9 اس ای از صفحه نمایش IPS با وضوح تصویر FHD+ بهره می‌برد و رنگ‌ها را با استاندارد P3 و با دقت بسیار بالا نمایش می‌دهد. همچنین روشنایی بالای تصویر به کاربر کمک می‌کند حتی زیر تابش مستقیم نور خورشید و در محیط‌های بسیار روشن هم بتواند از این گوشی استفاده کند. از طرفی هوآوی در این محصول از صفحه نمایش با نرخ به روز رسانی 90 هرتز استفاده کرده که کمک بسیاری به روان‌تر شدن پخش تصاویر می‌کند. به این دلایل نوا 9 اس ای می‌تواند در هر شرایطی تصاویر را با کیفیت بالایی پخش کند و برای انواع کاربری‌ها از انجام کارهای روزمره در محیط‌های داخلی و خارجی گرفته تا تماشای فیلم و بازی کردن، گزینه مناسبی باشد. حاشیه‌های بسیار باریک دور صفحه نمایش هم باعث شده نسبت صفحه نمایش به بدنه حدودا به عدد 95 درصد برسد. ضخامت حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش در نوا 9 اس ای تقریبا به اندازه ضخامت یک کارت بانکی است.
 

گوشی هواوی nova 9 SE

شارژ فوق سریع 66 واتی
 در حال حاضر بیشتر گوشی‌ها، حتی مدل‌های رده بالا و پرچمدار، از قابلیت شارژ 25 تا 40 واتی بهره می‌برند که مدت زمان شارژ شدن کامل گوشی را حدودا به یک ساعت و نیم می‌رساند. اما هوآوی برای تامین انرژی نوا 9 اس ای در کنار باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی از قابلیت شارژ فوق سریع 66 واتی استفاده کرده که امکان شارژ 0 تا 100 گوشی را تنها طی 38 دقیقه ممکن خواهد ساخت. اما خود شارژر 66 واتی را چگونه باید تهیه کنیم؟ جواب این است که نیازی به تهیه شارژر جداگانه نیست و هوآوی این شارژر 66 واتی را به همراه کابل شارژ 6 آمپری داخل جعبه محصول قرار داده است. به علاوه یک هندزفری سیمی با رابط USB Type-C و یک قاب ژله‌ای نرم و شفاف هم از دیگر محتویات داخل جعبه نوا 9 اس ای هستند. با وجود این ترکیب باتری و شارژر دیگر نیازی نیست نگران سریع خالی شدن و دیر پر شدن باتری گوشی‌تان باشید.

گوشی هواوی nova 9 SE

پشتیبانی نرم افزاری و اپلیکیشن‌های پرکاربرد
گوشی نوا 9 اس ای از رابط کاربری EMUI 12 بر پایه سیستم عامل اندروید 11 بهره می‌برد و به همین دلیل امکان نصب و اجرای تمامی اپ‌های اندرویدی را دارد. توجه داشته باشید که گوشی‌های هوآوی به دلیل تحریم‌های امریکا به فروشگاه نرم افزار گوگل پلی مجهز نیستند، اما تمامی اپ‌ها را می‌توان از فروشگاه نرم افزاری App Gallery دریافت کرد که در حال حاضر سومین فروشگاه اپلیکیشن از نظر تعداد اپ در دنیا به شمار می‌رود. همچنین با استفاده از موتور جستجوی Petal Search هم می‌توانید تمامی اپ‌های مورد نظرتان را سرچ کرده و آنها را از سورس‌های مختلفی دانلود و استفاده کنید. حتی دسترسی کامل به تمامی اپ‌های موجود در فروشگاه کافه بازار هم وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید به سادگی اپ‌های پرکاربردی مانند گوگل مپ، مرورگر کروم، ایستاگرام، واتس اپ و غیره و اپ‌های ایرانی مانند دیجیکالا، تمامی اپ‌های گروه اسنپ، دیوار، آپ، فیلیمو، نشان، سفر مارکت، تمامی اپ‌های بانکی و پرداخت آنلاین و بسیاری موارد دیگر را روی این گوشی نصب و از آنها استفاده کنید.
 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

 

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا