سرور مجازی
رمز ارز

اپتیمیزم در ناحیه سرنوشت‌ساز، آیا انتظار افزایش قیمت منطقی خواهد بود؟

اپتیمیزم در ناحیه سرنوشت‌ساز، آیا انتظار افزایش قیمت منطقی خواهد بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حال حاضر ارز اپتیمیزم (OP) خود را در یک مقطعی حیاتی می‌بیند؛ زیرا در حال حرکت به سمت یک منطقه تقاضای قابل توجه و یک اوردر بلاک (Order Block) صعودی در بازه روزانه در ناحیه قیمتی ۱.۱۹ تا ۱.۲۷ دلار است. این منطقه به عنوان یک سطح حمایتی کلیدی برای اپتیمیزم عمل کرده است.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!

با این حال، بازار ارزهای دیجیتال به شدت تحت تأثیر بیت کوین (BTC) است و سرنوشت اپتیمیزم نیز با عملکرد بیت کوین در‌هم ‌تنیده شده است. قیمت فعلی بیت کوین نزدیک به ۲۶.۴ است و احتمال کاهش قیمت بیشتر آن نیز وجود دارد. همین امر موجب شده است تا معامله‌گران اپتیمیزم در شرایط بلاتکلیف قرار بگیرند.

برای سرمایه‌گذاران خوش‌بین اپتیمیزم، تغییر قیمت این ارز متکی به ایجاد یک روند صعودی در بیت کوین برای بازپس‌گیری ۲۷ هزار دلار است. اگر این اتفاق شکل بگیرید، سطوح مقاومت کلیدی برای اپتیمیزم در قیمت ۱.۳۵ دلار و ۱.۴۰ دلار خواهد بود.

بالعکس، اگر ناحیه تقاضا در ۱.۱۹ دلار الی ۱.۲۷ دلار شکسته شود، می‌تواند موقعیت اپتیمیزم را تضعیف کند و به طور بالقوه منجر به لمس سطوح حمایتی در ۱.۱ دلار و ۱ دلار شود.

اپتیمیزم در ناحیه سرنوشت‌ساز، آیا انتظار افزایش قیمت منطقی خواهد بود؟

با بررسی شاخص‌های بازار، بهبود جزئی در تقاضا و فشار خرید در بازار مشاهده شد که در افزایش حجم در تعادل (OBV) و شاخص قدرت نسبی (RSI) منعکس شده است. با این وجود، جریان پول چایکین (CMF) در تعادل است و نشان می‌دهد که جریان‌های سرمایه قابل توجهی به بازار اپتیمیزم در روزهای اخیر وارد نشده است.

در حالی که تعداد معاملات باز (Open Intrests) از تاریخ ۱۷ سپتامبر بهبود یافته است، اما با کاهش قیمت اپتیمیزم از ۱.۴ دلار به ۱.۲ دلار، دلتای حجم تجمعی (CVD) ثابت مانده است. این عدم قطعیت هم از سوی خریداران و هم از سوی فروشندگان، احتیاط را در بازار می‌طلبد. به طور کلی، مسیر آینده اپتیمیزم مشروط به تحرکات بیت کوین و توانایی خود برای حفظ سطوح حمایتی در منطقه کلیدی تقاضا است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا