سرور مجازی
zoomit

تماشا کنید: ویدئو نگاه اولیه به ماکت آیفون ۱۴ پرو مکس

کانال محبوب آنباکس‌تراپی در یوتیوب، ویدئویی از اولین ماکت آیفون ۱۴ پرو مکس به‌اشتراک گذاشته است که به‌ادعای او، سازندگان شخص‌ ثالث قاب که به طرح‌ها و ابعاد دقیق گوشی پرچم‌دار بعدی اپل دسترسی داشته‌اند، آن را ایجاد کرده‌اند.

همان‌طورکه مک‌رومرز اشاره می‌کند، انتظار داریم آیفون ۱۴ پرو مثل آیفون ۱۳ پرو به نمایشگر ۶٫۱ اینچی و آیفون ۱۴ پرو مکس به نمایشگر ۶٫۷ اینچی مجهز شود. البته گفته می‌شود نمایشگر مدل‌های پرو آیفون ۱۴ این‌ بار دو بریدگی خواهند داشت: یکی بریدگی دایره‌ای‌شکل و دیگری بریدگی بیضی‌شکل. این دو بریدگی به‌ترتیب برای قراردادن دوربین جلو و اجزای فیس آی‌دی در نظر گرفته شده است. طبق شایعات، حاشیه‌های باریک‌تر در اطراف نمایشگر این دو مدل فضای موردنیاز برای این بریدگی‌ها را ایجاد می‌کند.

تماشا در آپارات

به‌نظر می‌رسد ماکت آیفون ۱۴ پرو مکس در این ویدئو، تغییرات اشاره‌شده در شایعات قبلی را تأیید می‌کند و ظاهراً تغییرات جزئی دیگری نیز در این گوشی هوشمند اعمال خواهد شد. در این‌ ویدئو، هیچ باند آنتنی در لبه‌های دستگاه درکنار دکمه‌ی پاور و دکمه‌های تنظیم بلندی صدا دیده نمی‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

  • اولین رندرهای آیفون 14 پرو تغییرات کمی را در طراحی نشان می‌دهند
  • رندرهای رنگی آیفون ۱۴ پرو جزئیات طراحی پرچم‌دار بعدی اپل را نشان می‌دهد

ماکت آیفون ۱۴ پرو مکس با تصاویری که 91Mobile و Max Weinbach و ShrimpApplePro قبلاً منتشر کرده‌اند، مطابقت دارد. به‌عنوان مثال، این گوشی از آیفون ۱۳ پرو مکس کمی ضخیم‌تر است. همچنین، برآمدگی دوربین پشتی این ماکت ازنظر ارتفاع و عرض کمی بزرگ‌تر از نسل کنونی این دستگاه است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا