سرور مجازی
اینترنت

دولت آمریکا به افراد کم‌درآمد اینترنت رایگان می‌دهد

رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ۲۰ فراهم کننده اینترنت شامل شرکتهای ورایزن، کام کست و AT&T، متعهد شدند قیمت‌ها را کاهش دهند یا سرعت اینترنت میلیون خانواده آمریکایی کم درآمد را افزایش دهند.

به گزارش دیتاسنتر من از ایسنا، جو بایدن که توسط کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، در رز گلدن کاخ سفید همراهی می‌شد، گفت: این موردی است که شرکتهای بزرگ باید اقدام کنند.

تعهد شرکتهای اینترنت در راستای برنامه “اتصال مقرون به صرفه” داده شده که بخشی از قانون “زیرساخت” است که سال میلادی گذشته با حمایت جمهوریخواهان و دموکرات‌ها در کنگره تصویب شد.

کاخ سفید اعلام کرد این توافق کمک می‌کند هزینه اینترنت خانواده‌های آمریکایی واجد شرایط حداکثر ۳۰ دلار در ماه کاهش پیدا کند. با توافق‌های جدید، ده‌ها میلیون خانواده که تحت برنامه “اتصال مقرون به صرفه” قرار می‌گیرند، سرویس اینترنتی رایگان دریافت می‌کنند.

خانوارهای کم درآمد می‌توانند واجد شرایط این برنامه قرار بگیرند. دریافت کمک فدرال در برنامه‌های دیگر ماند یارانه غذا یا برنامه‌های بیمه سلامت کم درآمد هم یک خانواده را واجد این برنامه می‌کند.

بایدن اعلام کرد بسیاری از مردم مشغول دورکاری هستند و این اهمیت اینترنت پرسرعت را نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش رویترز، یک مقام ارشد دولت آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: این شرکت‌ها داوطلبانه چنین تعهدی داده‌اند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا