سرور مجازی
رمز ارز

شبکه اجتماعی غیرمتمرکز Friend.tech از بیت کوین و اتریوم سبقت گرفت! ماجرا چیست؟

شبکه اجتماعی غیرمتمرکز Friend.tech از بیت کوین و اتریوم سبقت گرفت! ماجرا چیست؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پلتفرم Friend.tech، یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز که بر بستر شبکه بلاکچین لایه دوم کوین بیس، یعنی بیس (Base) ساخته شده، در 24 ساعت گذشته از نظر کارمزد از شبکه‌های اتریوم (ETH) و بیت کوین (BTC) بهتر عمل کرد.

در تاریخ 15 سپتامبر 2023، فرندتک بیش از 1 میلیون دلار درآمد ایجاد کرد که از درآمد 406000 دلاری اعتبارسنج‌های اتریوم پیشی گرفت. داده‌های پلتفرم Token Terminal همچنین نشان می‌دهند که این شبکه از نظر کارمزد از بلاکچین ترون (TRX) نیز فراتر رفته است.

وبسایت CryptoFees.info هم گزارش می‌دهد که شبکه بیت کوین 866000 دلار کارمزد کسب کرده، در حالی که بایننس اسمارت چین (BSC) حدود 300,000 دلار درآمد داشته است. اما فرندتک، علی‌رغم اینکه کارشناسان قبلاً در موفقیت آن تردید داشتند، توانست در عرض 24 ساعت نسبت به بلاکچین‌های اصلی درآمد بیشتری جمع‌آوری کند.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

در حال حاضر، اینفلوئنسرهای برجسته حوزه ارزهای دیجیتال، از جمله شان اونو لنون و برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس، به این شبکه اجتماعی پیوسته‌اند. کاربران که عمدتا حساب‌های کاربری پرطرفدار و اینفلوئنسرها هستند، می‌توانند در فرندتک یک حساب کاربری ایجاد کنند و سهام (Shares) این حساب را (الان به آن کلید یا Key گفته می‌شود) به طرفداران خود بفروشند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا