سرور مجازی
رمز ارز

نهنگ‌های بزرگ سر از بازار توکن BONE شیبا در آوردند! افزایش قیمت در راه است؟

نهنگ‌های بزرگ سر از بازار توکن BONE شیبا در آوردند! افزایش قیمت در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توکن اکوسیستم شیبا اینو، BONE، افزایش قابل‌توجهی را در فعالیت‌های درون زنجیره‌ای تجربه کرده و توجه علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال و ناظران بازار را به خود جلب کرده است.

داده‌های پلتفرم IntoTheBlock نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجه تراکنش‌های بزرگ مربوط به BONE در 24 ساعت گذشته است که در مجموع به 342590 توکن BONE، معادل 274510 دلار می‌رسد. مهم است توجه داشته باشید که این تراکنش‌ها شامل معاملات بیش از 100000 دلار می‌شوند.

این پیشرفت نه فقط به این دلیل که نشان‌دهنده افزایش تراکنش‌های بزرگ برای توکن اکوسیستم شیبا اینو است، بلکه به این دلیل که دو روز قبل از آن هیچ معامله‌ای در این دسته وجود نداشت، قابل توجه است. به عبارت دیگر، تعداد این تراکنش‌ها چند روز پیش، به معنای واقعی کلمه صفر بود.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

در بازه زمانی فوق، حجم کل تراکنش‌های BONE به 2.19 میلیون توکن، معادل 1.76 میلیون دلار رسید. به طور شگفت‌انگیزی، تراکنش‌های بزرگ با این توکن شیبا اینو، 15.64 درصد از کل حجم معاملات را به خود اختصاص داده است.

افزایش ناگهانی تراکنش‌های بزرگ BONE، پرسش‌های جالبی را درباره انگیزه‌های پشت این حرکت‌های عظیم ایجاد می‌کند. آیا این نشان‌دهنده یک تغییر قابل‌توجه در احساسات در بین دارندگان BONE است؟ به سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان شیبا اینو توصیه می‌شود که برای پیشرفت‌های بیشتر، وضعیت را از نزدیک زیر نظر داشته باشند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا