سرور مجازی
zoomit

شیائومی 12S اولترا معرفی شد

از مدتی پیش مشخص شده بود که شیائومی قصد دارد در رویداد ۴ جولای (۱۳ تیر) در چین سری شیائومی 12S را رونمایی کند. سرانجام روز موعود رسید و این شرکت گوشی‌های هوشمند جدید خود را به نمایش گذاشت.

گوشی هوشمند جدید شیائومی دارای نمایشگری AMOLED با اندازه‌ی ۶٫۷۳ اینچی و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ است. همچنین صفحه‌نمایش شیائومی ۱۲ اس اولترا توانایی پشتیبانی از AdaptiveSync Pro را دارد و می‌تواند بین یک هرتز تا ۱۲۰ هرتز به‌روز شود. باتری ۴۸۶۰ میلی‌آمپر ساعتی آن نیز از شارژ سیمی ۶۷ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی (شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی) پشتیبانی می‌کند.

شیائومی دو تراشه Surge سفارشی برای مدیریت باتری دارد؛ تراشه‌ی Xiaomi Surge P1 از باتری دربرابر شارژ بیش از حد محافظت کرده و عمر آن را طولانی می‌کند، درحالی‌که Xiaomi Surge G1 مدیریت میزان استفاده از باتری را بر عهده دارد.

شیائومی ۱۲ اس اولترا به اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز شده است. همچنین ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی UFS 3.1 این پردازنده را همراهی می‌کنند. ادعا می‌شود تراشه‌ی جدید اسنپدراگون نسبت به نسل پیشین ۱۰ درصد در عملکرد GPU و CPU و ۳۰ درصد راندمان انرژی بهبود یافته است.

یکی از نکات جذاب ۱۲ اس اولترا مکانیسم ابتکاری جدید خنک‌کننده سه‌بعدی است که از شبکه‌ای مویرگی برای پمپاژ مایع خنک‌کننده متراکم‌شده استفاده می‌کند.

طی رویداد امروز روی دوربین سری شیائومی ۱۲ اس تمرکزی زیادی شد. حال بیایید ببینیم دوربین مدل اولترای این خانواده چقدر قدرتمند است.

Xiaomi 12S Ultra با کمک لایکا و جدیدترین پردازنده‌ی اسنپدراگون، دوربین بسیار بهبود یافته‌ای را به ارمغان می‌آورد. لنزهای کمکی شبیه می ۱۱ اولترا هستند اما دوریبن اصلی جدید است.

دوربین ۵۰٫۳ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض ۲۳ میلی‌متری از سنسور یک اینچی IMX989 سونی استفاده می‌کند. دو دوربین دیگر در پشت Xiaomi 12S Ultra دارای سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 سونی هستند که در Mi 11 Ultra نیز به کار رفته است. همچنین نمی‌توان لرزشگیر HyperOIS برای بهبود ضبط ویدئو را فراموش کرد. دوربین ۳۲ مگاپیکسلی نیز در جلوی دستگاه قرار گرفته که وظیفه‌ی ثبت تصاوی سلفی را برعهده دارد.

از دیگر ویژگی‌های شیائومی ۱۲ اس اولترا می‌توان به توانایی ضبط Dolby Vision HDR، بلوتوث ۵.۲، وای‌فای ۶، رابط کاربری MIUI 13 و اندروید ۱۲ اشاره کرد.

گفت شیائومی ۱۲ اس اولترا ۲۲۵ گرم وزن دارد و با داشتن گواهی IP68 دربرابر آب و گرد‌وغبار مقاوم است. این محصول با روکش پشتی چرمی در رنگ‌های مشکی کلاسیک و سبز عرضه می‌شود.

قیمت شیائومی ۱۲ اس اوترا از ۵۹۹۹ یوان (حدود ۸۹۶ دلار) برای مدل پایه ۸/۲۵۶ گیگابایتی شروع می‌شود و تا ۶۹۹۹ یوان (۱۰۴۶ دلار) برای مدل رده‌ی بالای ۱۲ /۵۱۲ گیگابایتی ادامه پیدا می‌کند.

مطلب در حال به‌روزرسانی است…


مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا