سرور مجازی
zoomit

موتورولا Moto Edge 30 اولترا احتمالاً اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس خواهد بود

موتورولا پس از معرفی Moto Edge X30 به‌عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک، احتمالاً بار دیگر اولین گوشی هوشمند مجهز به سیستم-روی-چیپ (SoC) اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس را نیز معرفی خواهد کرد. بدین‌ترتیب Moto Edge 30 اولترا احتمالاً اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس بهره خواهد برد.

به گزارش NotebookCheck، اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس احتمالاً اواخر ماه جاری معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود این تراشه در ماه ژوئن به‌دست مشتریان برسد. ظاهراً این سیستم-روی-چیپ برای اولین‌بار در یکی از گوشی‌های هوشمند موتورولا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

طبق خبرهای منتشرشده از چین، موتورولا می‌تواند اولین شرکتی باشد که دستگاهی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس معرفی می‌کند. همان‌طور که اشاره شد این گوشی احتمالاً Moto Edge 30 اولترا خواهد بود. شایان‌ ذکر است اولین‌بار چند ماه قبل شایعاتی درمورد این گوشی پرچم‌دار با نام رمز Frontier 22 منتشر شد که نشان می‌داد این دستگاه از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس بهره خواهد برد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • تأکید دوباره موتورولا بر استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس در پرچم‌دار جدید
  • عکس‌های جدید Moto E32 جزئیات طراحی آن را نشان می‌دهد

انتظار می‌رود پس از موتورولا، شرکت‌های دیگری مثل شیائومی، وان‌پلاس و سونی، گوشی‌های هوشمند جدیدی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس معرفی کنند.

mydtc.ir

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا