سرور مجازی
zoomit

تیزر سونی به ارتقای چشمگیر دوربین اکسپریا وان مارک ۴ اشاره دارد

سونی ویدئو دیگری برای رویداد آتی خود منتشر کرد؛ مراسمی که انتظار داریم اکسپریا وان مارک ۴ در آن معرفی شود. در این ویدئو، سونی گوشی آینده‌ی خود را، محصولی برای تولیدکنندگان محتوا می‌نامد و پیر تی لامبرت، یوتیوبر محبوب، قابلیت‌های دوربین قدرتمند این گوشی را بی‌نظیر توصیف می‌کند. براساس گزارش‌های قبل، سونی احتمالاً در تاریخ ۱۱ مه (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) از اکسپریا وان مارک ۴ رسماً رونمایی خواهد کرد.

همان‌طور که NotebookCheck می‌نویسد، از چند هفته قبل شاهد انتشار شایعات مربوط به سونی اکسپریا وان ۲۰۲۲ و مشخصات دوربین این گوشی بوده‌ایم و اکنون جدیدترین تیزر این شرکت روی انتظارات طرفداران خود از پرچم‌دار آینده‌اش تمرکز دارد. در خبرهای قبل بارها به این موضوع اشاره شده است که اکسپریا وان مارک ۴ به دوربین قدرتمندی مجهز خواهد شد. اگرچه در ویدئو جدید سونی جزئیات خاصی ارائه نشده اما حداقل به یک لنز نوری بزرگ اشاره می‌کند.

سونی، پیر تی لمبرت را که یک عکاس مشهور و ماجراجو است، به خدمت گرفته تا به‌طور خلاصه درمورد ویژگی‌های برتر اکسپریا وان مارک ۴ صحبت کند. البته باید توجه داشته باشید نام رسمی پرچم‌دار بعدی سونی هنوز تأیید نشده است. لمبرت در ویدئو کوتاهی درمورد این گوشی هوشمند گفت:

به‌نظر می‌رسد یک لنز اپتیکال بزرگ با یک دوربین عالی در دست دارید. این ویژگی امکانات خلاقانه‌ای دردسترس کاربر قرار خواهد داد.

تماشا در آپارات

مقاله‌ی مرتبط:

  • سونی قیمت تلویزیون‌های QD-OLED و Mini LED سال ۲۰۲۲ را اعلام کرد
  • ظاهراً سونی قصد دارد شارژر را از جعبه اکسپریا وان مارک 4 حذف کند

براساس گزارش‌های قبل، انتظار می‌رود اکسپریا وان مارک ۴ از سیستم دوربین چهارگانه بهره ببرد که مشخصات آن در ادامه آورده شده است:

  • دوربین اصلی عریض ۴۸ مگاپیکسلی با 1/1.28 اینچی
  • دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی 1/2.43 اینچی با قابلیت تنظیم پیکسل تا ۱۲ مگاپیکسل
  • دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی 1/2.43 اینچی
  • دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 1/2 اینچی

اگر این اطلاعات واقعیت داشته باشد، اکسپریا وان مارک ۴ سونی مطمئناً گزینه‌ای بسیار جذاب برای تولید محتوا خواهد بود. شایعات گذشته نیز حاکی از آن است که سونی همه‌ی دوربین‌های مورد استفاده در اکسپریا وان مارک ۳ را در مدل بعدی پرچم‌دار خود ارتقا خواهد داد.

یکی از افشاگران شناخته شده‌ی خبرهای فناوری در ویبو قبلاً اعلام کرده بود که پرچم‌دار بعدی سونی از لنز تله‌فوتو مشابه گلکسی اس ۲۲ اولترا بهره خواهد برد.

mydtc.ir

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا