سرور مجازی
zoomit

سری Smart Screen V Pro در چین عرضه می‌شود

هواوی در چین سری Smart Screen V Pro را درکنار پرچم‌دار تاشوی Mate Xs 2 عرضه کرد. این سری از دو صفحه‌نمایش‌ هوشمند V65 Pro و V75 Pro تشکیل شده است تا تجربه‌ی نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه دهد. قیمت هواوی میت وی ۶۵ پرو ۱۰,۹۹۹ یوان (حدود ۱,۶۶۵ دلار) و قیمت هواوی میت وی ۷۵ پرو ۱۵,۹۹۹ یوان (حدود ۲,۴۲۰ دلار) اعلام شده است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • سری تلویزیون‌‌ هوشمند Smart Screen SE هواوی با ویژگی‌های بهبودیافته تصویر و صدا معرفی شد

هواوی سنترال می‌نویسد سری Huawei Smart Screen V Pro از فناوری بک‌لایت Honghu SuperMiniLED هواوی استفاده می‌کند که خود شرکت آن را توسعه‌ داده است. حداکثر روشنایی آن ۱۰۰۰ نیت و طیف رنگی‌اش ۹۷ درصد DCI-P3 است. با کیفیت تصویر محاسباتی Honghu، منابع کم پیکسل نیز می‌توانند کیفیت تصویر واضح و قابل‌درکی ارائه دهند.

ازنظر طراحی، صفحه‌نمایش هوشمند جدید V Pro از طراحی بدون حاشیه و ساندباور یکپارچه و چشم هوشمند هوش مصنوعی ۲۴ میلیونی قابل‌حمل استفاده می‌کند. همچنین، این اولین صفحه‌نمایش هوشمند جهان است که از گواهی دوگانه Vivid UWA پشتیبانی می‌کند. دستگاه مذکور گواهی HDR Vivid و Audio Vivid را نیز دریافت کرده است. در بخش گیمینگ، صفحه‌نمایش هوشمند V Pro مجهز به رابط HDMI 2.1 است و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نوسازی متغیر VRR نیز پشتیبانی می‌کند.

mydtc.ir

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا