سرور مجازی
فضای مجازی

برنامه های شرکت بیمه ملت برای جبران خسارات بیماری کرونا + فیلم

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «شیوع ویروس کرونا باعث شده تا دارایی‌­ها و نقدینگی ترازنامه‌های سالیانه­ شرکت‌های بیمه به طور کلی دچار اختلال شود. همچنین بحران­های نوظهور اقتصادی ناشی از شیوع کرونا نظیر تعطیل و نیمه تعطیل شدن واحدهای فعالیتی، گسترش بیکاری و رکود در بازارهای خدماتی نظیر گردشگری، به صنعت بیمه منتقل شده که این موارد عاملی شده تا ضمن کاهش تعداد فروش در برخی رشته­ های بیمه­ ای، عدم تمدید­ بیمه­ نامه­ ها، افزایش میزان مخاطرات اخلاقی، تعویق در پرداخت حق­ بیمه­ ها و از همه مهم­تر کاهش ضریب نفوذ بیمه به وجود آید. »

این جملات بخش هایی از صحبت های اسماعیل دلفراز مدیر عامل بیمه ملت با خبرگزاری تسنیم است. وی که دغدغه توسعه صنعت بیمه در کشور را دارد، می گوید " تقلبات و تخلفات بیمه با تشدید شرایط سخت معیشیتی مردم نسبتاً افزایش داشته و صدور الحاقیه ­های برگشتی و به دنبال آن کاهش حق ­بیمه در رشته­ های هواپیما و کشتی هم به وجود آمده که همین امر صنعت بیمه را با چالش های معتددی روبه رو ساخته است."

به اعتقاد دلفراز، بالاتر بودن ضریب خسارت دو رشته­ درمان و ثالث نسبت به سایر رشته ­های بیمه ­ای از جمله چالش­ های اساسی دیروز و امروز بیمه­ گران است. این اتفاق منجر به آن شده تا بیمه­ گران در فروش محصولات این دو رشته نسبت به سایر رشته ­های بیمه­ ای دست به عصاتر حرکت کنند.

بخش هایی از گفت وگوی تسنیم را با مدیرعامل بیمه ملت مشاهده کنید.

اخبار شرکت‌های بیمه , کرونا ,

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا