سرور مجازی
zoomit

تماشا کنید: ماکت‌های جدید تفاوت خانواده آیفون ۱۴ را در مقایسه با نسل قبل نمایان می‌کنند

کمتر از ۶ ماه تا معرفی سری آیفون ۱۴ اپل باقی مانده است و تاکنون شاهد انتشار گزارش‌های مختلف درمورد این سری از گوشی‌های شرکت مستقر در کوپرتینو بوده‌ایم. با نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی سری بعدی آیفون، اکنون قاب‌های ساختگی این گوش‌ها از منابع تأمین‌کننده اپل دردسترس قرار گرفته است. جدیدترین طرح‌های این سری از گوشی‌های اپل توسط مک اوتاکارا منتشر شد تا متوجه شویم آیا قاب‌های آیفون ۱۳ با سری جدید آیفون ۱۴ مطابقت خواهد داشت یا خیر.

انتظار می‌رود سری آیفون ۱۴ در چهار مدل معرفی شود. ابعاد نمایشگر این چهار مدل نیز ۶٫۱ و ۶٫۷ اینچی خواهد بود. در واقع انتظار می‌رود سری بعدی آیفون در مدل‌های آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس روانه‌ی بازار شود.

همان‌طور که 9to5Mac اشاره می‌کند، واحدهای ساختگی جدید و مدل‌های منتشرشده توسط اوتاکارا انتظارت ما از آیفون‌های بعدی اپل را تأیید می‌کند و نگاه دقیق‌تری به تغییرات احتمالی نسل بعدی این دستگاه ارائه می‌دهند. جالب‌ترین نکته این است که برای اولین‌بار آزمایشی درمورد مناسب بودن یا نبودن قاب‌های آیفون ۱۳ با آیفون ۱۴ می‌بینیم.

با توجه به این‌ که ابعاد صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو با آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو یکسان است، می‌توان انتظار داشت که قاب‌های این دو سری گوشی با یکدیگر سازگار باشد، اما ظاهراً وضعیت این‌گونه نیست. ویدئوی منتشرشده توسط اوتاکارا نشان می‌دهد برآمدگی دوربین در نسل بعدی آیفون باعث عدم سازگاری قاب‌ها آیفون ۱۳ با مدل بعدی این محصول خواهد شد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • آمار مهاجرت کاربران گوشی‌های اندروید به آیفون افزایش یافته است
  • کاهش اتکای اپل به چین؛ فاکسکان برزیل بخشی از تولید آیفون ۱۳ را برعهده می‌گیرد

همان‌طور که در ویدئو زیر مشاهده می‌کنید، قاب‌های طراحی‌شده برای آیفون ۱۳ برای دستگاه‌های جدید اپل مناسب نخواهد بود. علاوه‌براین به‌نظر می‌رسد اپل ضخامت کلی آیفون‌های بعدی خود را افزایش داده است تا بخشی از برآمدگی اضافه‌ی دوربین را جبران کند. این یعنی حتی درصورتی‌که بتوانید از مشکل بخش برآمدگی دوربین چشم‌پوشی کنید، به‌دلیل افزایش ضخامت سری آیفون ۱۴، بازهم نمی‌توانید از قاب‌های سری آیفون ۱۳ استفاده کنید.

ازطرف دیگر، به‌نظر می‌رسد قاب‌های آیفون ۱۳ پرو مکس تقریباً با مدل‌های ساختگی آیفون ۱۴ مکس و آیفون ۱۴ پرومکس سازگاری خواهد داشت و تنها مشکل در اینجا برآمدگی بیشتر دوربین است. این گزارش توضیح می‌دهد که می‌توان قاب آیفون ۱۳ پرومکس را روی آیفون ۱۴ مکس و ‌۱۴ پرومکس قرار داد اما برآمدگی دوربین کمی با آن تداخل خواهد داشت.

در ادامه می‌توانید ویدئو کامل آزمایش قاب‌های آیفون ۱۳ روی آیفون ۱۴ را تماشا کنید.

تماشا در آپارات

mydtc.ir

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا