سرور مجازی
zoomit

دوربین وان‌پلاس ۱۰ پرو در بررسی DXOMARK ضعیف‌تر از Mi 10 Pro شیائومی ظاهر شد

معیار DXOMARK بررسی خود از دوربین وان‌پلاس ۱۰ پرو را منتشر کرد و به‌نظر می‌رسد نتیجه‌ی آن با سایر بررسی‌های انجام‌شده روی دوربین این گوشی مطابقت دارد. نتیجه این است که گوشی هوشمند مورد اشاره مشکلات درخورتوجهی دارد که آن را در جایگاهی پایین‌تر از رقبایش قرار می‌دهد. این گوشی در رتبه‌بندی جهانی DXOMARK در جایگاه ۲۷ قرار گرفت؛ درست پس از گوشی‌هایی مثل شیائومی Mi 10 Pro، شیائومی Mi 11 Pro، ویوو X60 پروپلاس و اپل آیفون ۱۲ پرو که همه‌ی آن‌ها پرچم‌داران معرفی‌شده در سال گذشته هستند.

به گزارش GSMArena، درخورتوجه‌ترین معایب دوربین وان‌پلاس ۱۰ پرو که DXOMark به آن‌ها اشاره کرده، مصنوعات رنگی مایل به صورتی، بخصوص در شرایط کم‌نور و محوشدگی است. مشکلات دوربین فوق‌عریض نیز شامل عدم تعادل در رنگ سفید در نور کم و عدم ثبت جزئیات در ویدئوها حتی در شرایط نوری مناسب است.

امتیاز وان پلاس ۱۰ پرو در DxOMark

مقاله‌ی مرتبط:

  • وان‌پلاس هدفون مقرون‌به‌صرفه Nord Buds را با پشتیبانی از بلوتوث ۵٬۲ معرفی کرد
  • وان پلاس 10R و وان پلاس نورد CE 2 لایت رونمایی شدند

بااین‌حال، دوربین وان‌پلاس ۱۰ پرو در کنار معایب اشاره‌شده، مزیت‌هایی هم دارد؛ به‌عنوان مثال، بررسی DXOMARK نشان داد محدوده‌ی داینامیکی در طول روز و در محیط داخلی ساختمان‌ها عالی است و جزئيات نیز در این محیط‌ها بسیار خوب ثبت می‌شوند. نویز در تصاویر دوربین این گوشی به‌ندرت دیده می‌شود و دوربین تله‌فوتو آن نیز عملکرد خوبی دارد. علاوه‌براین، ویدئوهای ضبط‌شده با دوربین این گوشی هوشمند در نور کم، جزئیات را خوب ثبت می‌کنند.

mydtc.ir

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا