سرور مجازی
zoomit

نیمی از خریداران مک در فصل دوم ۲۰۲۲، مشتریان جدید بوده‌اند

اپل از زمان عرضه‌ی اولین مک‌های مجهز به تراشه‌های اختصاصی خود در سال ۲۰۲۰ همچنان شاهد رشد درخورتوجهی در فروش این محصول بوده است. درآمد اپل از فروش مک در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۲ به ۱۰٫۴ میلیارد دلار رسیده که در مقایسه با سه‌ماهه‌ی سال گذشته ۹٫۱ میلیارد دلار افزایش یافته است.

به گزارش MacRumors لوکا ماستری، مدیر مالی اپل، در جریان گزارش درآمد این شرکت برای سه‌ماهه‌ی مالی دوم ۲۰۲۲ گفت که این شرکت در حال تقویت‌های پایه‌های اساسی خود است. وی اعلام کرد در این بازه‌ی زمانی نیمی از مشتریانی که مک خریداری کرده‌اند در واقع دستگاه قدیمی خود را ارتقا داده‌اند و نیمی دیگر از این خریداران، مشتریان جدید بوده‌اند که برای اولین‌بار مک خریداری کرده‌اند.

macstudiovsmacminivsmacpro

مقاله‌ی مرتبط:

  • تعداد بدافزارهای جدید ویندوز و اندروید بسیار بیشتر از پلتفرم‌های اپل است
  • اپل خود را برای عرضه ۹ کامپیوتر مک مجهز به تراشه M2 آماده می‌کند

اپل با وجود مواجه شدن با محدودیت‌های زنجیره‌ی تأمین‌کنندگان خود، شاهد رشد درخورتوجهی در فروش مک بوده است. این شرکت در ارائه‌ی به‌موقع برخی از مدل‌های رده‌بالای مک‌بوک پرو خود با مشکل مواجه بوده است و برخی از خریداران نیز تأخیرهای درخورتوجهی در دریافت محصولات موردنظر خود تجربه کردند.

اپل به‌تازگی مک استودیو را با تراشه‌های M1 Max و M1 Ultra معرفی کرده است. M1 Ultra درحال‌حاضر قدرتمندترین تراشه سیلیکونی اپل تا به‌امروز است و دوبرابر M1 Max قدرت دارد.

mydtc.ir

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا