سرور مجازی
تکنولوژی

نماد برتری محصولات گیمینگ MSI را بشناسید

MSI Gaming از نمادهای جدید برای سری‌های MEG، MPG و MAG رونمایی کرد.

[تایپه، تایوان] شرکت ام‌اس‌آی به منظور جانمایی محصولاتش در بازار و برطرف کردن نیاز همه‌ی گیمرها، محصولات مختلف گیمینگ خود در زمینه‌های دسکتاپ، مانیتور، مادربورد و قطعات کامپیوتر را به سه دسته تقسیم کرده است. این سه دسته، محصولات سری MEG، سری MPG و سری MAG هستند. در سال‌های گذشته، محصولات مختلفی ذیل این سه سری تولید شده‌اند و طراحی‌های شگفت‌انگیزشان در اختیار گیمرهای سراسر دنیا قرار گرفته‌اند. حالا ما مفتخریم تا اعلام کنیم که با طراحی نمادهای جدید، ظاهری نو از سری‌های MEG، MPG و MAG به کاربران عرضه خواهد شد.

از اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی، گیمرها این نمادها و ظاهر جدید را در مادربوردهای گیمینگ، کامپیوترهای دسکتاپ گیمینگ، مانیتورهای گیمینگ، صندلی‌های گیمینگ، منابع تغذیه، کیس‌ها و خنک‌کننده‌های مایع ام‌اس‌آی خواهند دید. با این نمادهای جدید، زبان طراحی هرکدام از این سری‌ها تعریف شده و شخصیت و خانواده‌ی محصولات هر سری، متمایز خواهد شد.

طراحی نماد جدید و شخصیت جدید برای سری‌های MEG، MPG و MAG

نوشته های مشابه

از زمانی که محصولات گیمینگ ما در سه دسته‌ی MEG، MPG و MAG قرار گرفته‌اند، طراحی‌های مختلفی برای هر سری اعمال شده تا نیازمندی‌ها و کاربردهای مختلف تحت پوشش این دسته قرار بگیرند. با گسترش سریع خطوط تولید، متوجه اهمیت شفاف کردن رسالت و تعریف روایت مربوط به هر سری به منظور پاسخ به نیازهای مشتریان رو به رشدمان شده‌ایم. بنابراین پس از اضافه کردن نمادهای گرافیکی به هر کدام از این سری‌ها، روایت مربوط به هرکدام از آن‌ها را هم کامل‌تر کرده‌ایم تا بتوانیم این محصولات را با ظاهری تازه‌تر، با گیمرهای مختلف وفق دهیم.

سری MEG: برای علاقمندانی که به دنبال تجربه‌ی گیمینگ متعالی هستند

سری MEG به عنوان سری پرچمدار ما، متعهد شده که بالاترین جنبه‌ی زیبایی را محقق کرده و با بهترین سطح کارایی، در خدمت کاربرانی باشد که می‌خواهند به قله‌ی تجربه‌ی گیمینگ دست پیدا کنند. از مدت‌ها پیش سری MEG برای رسیدن به بالاترین استاندارد در محصولات گیمینگ و جمع‌آوری بهترین قطعات طراحی شده است. نماد جدید MEG مفهوم اصلی ارائه‌ی بهترین طراحی ظاهری و حرکت رو به جلوی سری‌ها را حفظ خواهد کرد.

طراحی نماد MEG در ترکیب با مثلث نمادین MEG، از مفهوم رمزآلود خط رونی از تمدن‌های باستانی برای اشاره به قدرت و ظرافت سری MEG الهام گرفته است. با این نماد، سری MEG عزم خود را برای رسیدن به قله و تبدیل شدن به بهترین محصول گیمینگ برای فتح همه‌ی چالش‌ها تجدید می‌کند. برای گیمرهایی که به دنبال رسیدن به بهترین تجربه‌ی گیمینگ هستند، سری MEG  به عرضه‌ی طراحی‌های درخشان و تولید محصولاتی بالاتر از انتظار همه‌ی کاربران ادامه خواهد داد.

سری MPG: برای کاربرانی که از کارایی بالا لذت می‌برند و می‌خواهند استایل خاص خود را نشان دهند

سری MPG به خاطر کارایی برجسته و استایل طراحی خاص خود علاقمندان بسیاری را به خود جلب کرده است. برای پاسخ به نیاز گیمرهای پرتعدادی که در کنار پیروی از مد روز، می‌خواهند شخصیت متمایز خود را نیز داشته باشند، تصمیم گرفته‌ایم استایل سری MPG را تقویت کنیم. در نتیجه، به دنبال نماد جدید برای MPG، حالا دیگر کلمه‌ی Performance در MSI Performance Gaming یا همان سری MPG، دیگر فقط به معنای ارائه‌ی سیستم‌های قدرتمند برای گیمرها نیست و نشان دهنده‌ی تلاش ما برای مجذوب کردن دنیای گیمینگ با طراحی استایل‌های درخشان و به یاد ماندنی نیز هست.

نماد جدید MPG طوری طراحی شده که با عناصر مد روز مثل استایل خیابانی، پاپ و ترکیبی و امثال این‌ها به خوبی هماهنگ باشد. برای مثال، در کنار قابلیت کنترل نور RGB پیشرفته و درخشانی که از قبل داشته‌ایم، در محصولات سری MPG به خوبی برای نمایش مفهوم طراحی‌های باشکوه‌تر نیز آمده شده‌ایم. با اعمال این ایده‌های درخشان، طرح‌های متمایزی را ارائه خواهیم کرد که در همان نگاه اول، دل کاربران را خواهد ربود.

سری MAG: سری جوان‌تری که با محصولاتی پایدار و مقاوم، تجربه‌ای استثنائی برای گیمرها رقم می‌زند

سری MAG به خاطر استقامت و پایداری بسیار خوبش مورد استقبال گیمرها قرار گرفته است. در سال‌های گذشته، با بهره بردن از خط تولید کامل و ظاهر و طراحی سرسخت، این سری گروهی از کاربران که به طراحی‌های الهام گرفته از طرح‌های نظامی علاقمند هستند را جذب کرده است. به منظور جذب گروه‌های بیشتری از کاربران به خصوص گیمرهای جوان، تصمیم گرفته‌ایم که ظاهری جدید و درخشان‌تر به سری MAG بدهیم. به طور خاص، در کنار خصوصیات قابل اعتماد بودن و پایداری، نماد جدیدی برای سری MAG طراحی شده که مفهوم وحدت را به تصویر می‌کشد. علاوه بر آن، یک رنگ جدید برای غنی‌تر کردن سری MAG اضافه شده تا این مجموعه پرشورتر و پرانرژی‌تر از قبل باشد. با ارائه‌ی ظاهری جوان‌پسندتر، می‌خواهیم بازیکنان جدیدی را به این سری جذب کرده و ارتباط عمیق‌تری با آن‌ها داشته باشیم. در آینده، طرفداران سری MAG می‌توانند همان عناصر نظامی قبلی روی محصولات MAG را با ظاهری تازه‌تر و بهتر ببینند. هسته‌ی اصلی این سری که تغییر نخواهد کرد، کیفیت و قابلیت اعتماد بالای محصولات MAG و قصد ما برای بودن در کنار گیمرهاست.

انتظارات آینده

شکی نیست که سری‌های MEG، MPG و MAG به تولید محصولات با کیفیت بالا ادامه خواهد داد. گیمرها نیز می‌توانند انتظار طراحی‌های جذاب‌تر و اطلاعات بیشتری در مورد این سری‌ها داشته باشند. معرفی نمادهای جدید تنها شروع کار است. ما می‌خواهیم هرکدام از این سری‌ها را با ارائه‌ی خصوصیات متمایز و نمایش ظاهری متفاوت برای هر خانواده غنی‌تر کنیم. با این کار، خواهیم توانست نیازمندی‌ها و کاربردهای مختلف گروه‌های متفاوتی از گیمرها را پوشش دهیم و مطمئن باشیم که گیمرها همیشه می‌توانند حس تعلق خاطر به برند MSI داشته باشند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا