سرور مجازی
zoomit

پوکو M4 5G با تراشه‌ Dimensity 700 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت معرفی شد

به‌گزارش Gizmochina، پوکو سرانجام به‌صورت رسمی از گوشی پوکو M4 5G در هند پرده‌برداری کرد. جدیدترین گوشی هوشمند ارزان‌قیمت این شرکت، درواقع ریبرنده‌شده‌ی ردمی نوت 11E 5G است که فقط در طراحی پنل پشت، دوربین سلفی و سیستم‌عامل (اندروید ۱۲) تفاوت دارد. برای افرادی که نمی‌دانند، مدل ردمی نوت 11E 5G در سکوت خبری، ماه مارس در چین رسماً معرفی شد.

مشخصات پوکو M4 5G

پوکو M4 5G به صفحه‌نمایش ۶٫۵۸ اینچی LCD با رزولوشن ۲۴۰۸ در ۱۰۸۰ پیکسل (+FHD)، نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۹۰ هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز، نسبت کنتراست ۱۵۰۰:۱ و بریدگی قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی مجهز شده است. پوکو M4 5G بدنه‌ای پلاستیکی دارد و در سه رنگ عرضه می‌شود. ابعاد ۱۶۳٫۹۹ در ۷۶٫۰۹ در ۸٫۹ میلی متر و وزن ۲۰۰ گرم دارد.

این گوشی پوکو از تراشه‌ی Dimensity 700 مدیاتک قدرت می‌گیرد که با رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 همراه شده است. از طرفی دیگر، در بخش نرم‌افزار، توسط MIUI 13 برپایه‌ی اندروید ۱۲ اجرا می‌شود.

مشخصات پوکو M4 5G

پوکو M4 5G در پنل جلو از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل و در پنل پشت از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی واید و دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج میزبانی می‌کند. در بخش اتصال، شبکه‌ی ارتباطی 5G، وای‌فای دو بانده، بلوتوث ۵٫۱، GNSS و پورت USB Type-C را شامل می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های پوکو M4 5G می‌توان به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، درگاه کارت MicroSD اختصاصی، فرستنده‌ی مادون قرمز (IR blaster,)، گواهی IP52 و حسگر اثر انگشت در کنار بدنه اشاره کرد. گوشی مذکور از تمام حسگرهای ضروری مانند شتاب‌سنج، سنسور نور محیط، سنسور مجاورت و قطب‌نما برخوردار است.

وظیفه‌ی تأمین انرژی پوکو M4 5G را باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات برعهده دارد.

قیمت و دسترسی پوکو M4 5G

مقاله‌ی مرتبط:

  • پوکو F4 GT با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل یک رونمایی شد

پوکو POCO M4 5G در نسخه‌ی مجهز به ۴ گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به قیمت ۱۲۹۹۹ روپیه (۱۷۰ دلار) و در نسخه‌ی مجهز به ۶ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به قیمت ۱۴۹۹۹ روپیه (۱۹۶ دلار) در هند فروخته می‌شود. این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و زرد از تاریخ ۵ می ۲۰۲۲ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱) در Flipkart موجود است.

mydtc.ir

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا