سرور مجازی
سرور

آموزش وریفای پایه بایننس

در این مقاله به نحوه آموزش وریفای پایه بایننس میپردازیم. احرازهویت پایه اولین مرحله و ساده ترین میباشد.

سرفصل ها

  • بایننس
  • محدودیت پله کانی بایننس
  • آموزش وریفای Basic بایننس
  • آدرس و کد پستی فنلاند برای بایننس

بایننس

در مقاالت قبلی در مورد سرور بایننس صحبت کردیم , اینکه چرا باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنید یا چرا نباید از vpn برای بایننس استفاده کنیم نیز مقاله مفصل تهیه کردیم.

متاسفانه به دلیل تحریم های صرافی بایننس کاربران ایرانی و … باید برای استفاده از این صرافی بزرگ با آیپی فنلاند یا هلند و… مراجعه کنند به این سایت و به همین دلیل تا ۱ ماه گذشته صرفا با ساخت اکانت با سرور فنلاند بایننس مشکل حل میشد و میتوانستید با محدودیت اندکی روزانه تا ۲ بیتکوین را جابجا کنید.

نوشته های مشابه

ولی این صرافی محدودیتی را اعمال کرده که تمامیه کاربران باید یکی از ۳ مرحله وریفای بایننس را انجام دهند.

آموزش وریفای پایه بایننس

آموزش وریفای پایه بایننس

محدودیت پله کانی بایننس

این محدودیت ها اجباری هستند و بدون انجام آنها قادر به ترید کردن یا جابجایی دارایی نیستید به همین دلیل در این مقاله قصد آموزش وریفای basic بایننس را داریم . در ادامه با ما همراه باشید.

پلن های وریفای بایننس شامل ۳ پله کان هتسند :

۱- Basic

۲-Intermediate

۳-Advanced وریفای پلن بیسیک بایننس یا وریفای پلن پایه بایننس اولین قدم میباشد تا بتوانید روزانه مقدار ۲۴۰۰ دلار یا ۰٫۰۶ بیتکوین جابجا یا معامله کنید.

آموزش وریفای Basic بایننس

برای شروع باید به اکانت بایننس خود وارد شوید.(نکته: حتما از سرور مجازی فنلاند , سرور بایننس فنلاند , یا لوکیشن های هلند , سنگاپور استفاده کنید.) ۱- روی پروفایل کلیک کنید و سپس روی گزینه Identification کلیک کنید. آموزش وریفای پایه بایننس ۲ – سپس بعد از مشاهده هر ۳ پلن وریفای بایننس روی گزینه verify Now در قسمت Basic کلیک میکنیم. ۳ – سپس اطلاعات شهر + کد پستی + آدرس دقیق را وارد میکنیم و گزینه Continue را کلیک میکینم. آموزش وریفای پایه بایننس کار تمام است و میتوانید با خیال راحت از اکانت خود استفاده کنید.

“نکته: شما میتوانید برای استفاده از بایننس از سرور بایننس فاماسرور یا سرور ترید ما استفاده کنید که از لوکیشن های فنلاند , هلند , سنگاپور قابل ارایه میباشد و با سخت افزار های قوی و هاردهای سرعت بالا پشتیبانی شده است.برای خرید سرور بایننس میتوانید وارد قسمت سرور مجازی => سرور بایننس شوید و بعد از انتخاب پلن مورد نظر اقدام به خرید نمایید.”

آدرس و کد پستی فنلاند برای بایننس

برای وارد کردن اطلاعات در قسمت بالا میتوانید به سایت fin.youbianku.com مراجعه کنید و نسبت به کد پستی مورد نظر و آدرس درج شده اقدام به وریفای نمایید. و یا با کلیک بر روی لینک روبرو اقدام به پایش آدرس و خیابان و کد پستی نمایید که این لوکیشن برای سرور فنلاند میباشد. آدرس پایش آدرس و کد پستی فنلاند. فاماسرور ارایه دهنده سرور های مجازی مناسب بایننس و ترید.مقاله اصلی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا