سرور مجازی
zoomit

شیائومی Mix Fold 2 احتمالاً از نمایشگر منعطف داخلی 2K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد

شیائومی سال گذشته با معرفی میکس فولد (Mix Fold) وارد بازار گوشی‌های هوشمند تاشو شد و حالا این شرکت چینی قصد دارد با معرفی Mix Fold 2، این روند را ادامه دهد. البته شیائومی هنوز رسماً هیچ‌یک از ویژگی‌های این گوشی را تأیید نکرده است.

به‌گزارش Gizmochina به‌نقل از افشاکننده‌ی معروف خبرهای فناوری، DigitalChatStation، میکس فولد ۲ شیائومی به صفحه‌نمایش داخلی انعطاف‌پذیر LTPO با وضوح 2K مجهز خواهد شد. این افشاکننده در ویبو اعلام کرد نسل بعدی گوشی تاشو شیائومی همچنان از طراحی لوکس و نمایشگر تاشو داخلی بهره خواهد برد.

گفته می‌شود برخلاف مدل قبلی که با نمایشگر ۶۰ هرتزی عرضه شد، هر دو نمایشگر داخلی و بیرونی Mix Fold 2 شیائومی احتمالاً از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین، انتظار می‌رود صفحه‌نمایش خارجی این دستگاه از یک‌ طرف کمی خمیده باشد. شایان‌ ذکر است DigitalChatStation در حساب ویبو خود مستقیماً به نام دستگاه اشاره نکرده است؛ اما توضیحات او، مستقیماً به Mix Fold 2 شیائومی اشاره می‌کند.

مشخصات فاش شده می میکس فولد ۲ شیائومی

مقاله‌های مرتبط:

  • تاخوردگی نمایشگر MIX Fold 2 شیائومی به‌طرز چشمگیری کاهش می‌یابد
  • جزئیات صفحه‌نمایش و تراشه گوشی تاشدنی میکس فولد 2 شیائومی فاش شد

گزارش‌های قبل حاکی از آن است که میکس فولد ۲ از تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای اسنپدراگون ۸ نسل یک بهره خواهد برد. علاوه‌براین، انتظار می‌رود این گوشی تاشو به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ روانه‌ی بازار شود. Mix Fold 2 احتمالاً به باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد و از فناوری شارژ سریع سیمی و بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد.

از دیگر مشخصات احتمالی Mix Fold 2 شیائومی می‌توان به سیستم دوربین سه‌گانه‌ی پشتی آن اشاره کرد که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو خواهد بود. علاوه‌براین، امکان دارد این دستگاه به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شود.

mydtc.ir

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا