سرور مجازی
اقتصادی

تنوع بالای محصولات نظری؛ برای هر سن و سلیقه

تنوع بالای محصولات نظری؛ برای هر سن و سلیقه

علیرضا حسن‌زاده، مدیر گروه اجرایی شرکت نظری با اشاره به تنوع محصولات این شرکت درباره شعار ی محصولات نظری، یعنی یک رفاقت شیرین، توضیحاتی ارائه کرد و گفت: تا کنون چندین شرکت آمدند و از نظری و محصولاتش بازدید کردند و نکته‌ای که همه آنها با آن مواجه شدند و آن را اعلام کردند این است که چه رفاقت شیرین، جالب و صمیمی‌ای بین اعضای این شرکت وجود دارد و همه آنها به این نتیجه رسیدند که پیشرفت مجموعه نظری آن هم با این سرعت، ماحصل یک رفاقت و همدلی بسیار شیرین است.

او در مورد محبوبیت محصولات نظری بین مردم توضیح داد: ما در راستای اینکه بتوانیم اعتماد مخاطبان را جلب کنیم، سعی کردیم که در اولین گام، کیفیت را به معنای واقعی به مصرف کننده‌گان نشان دهیم و به این معروف شدیم که محصولی که به مشتری ارائه می‌کنیم، دقیقا همان عکس روی جلد محصول است. این اعتماد ایجاد شد و منجر به این شد که محصولات نظری در تمام نقاط کشور حتی دور افتاده‌ترین روستاها و شهرها هم مشتری دارد. ما این خدمات را تبیین کردیم که هر کسی می‌خواهد محصولات نظری را تهیه کند، از هر سوپر مارکتی و در هرجایی بتواند این کار را انجام دهد.

حسن‌زاده افزود: علاوه بر کیفیت بالای محصولات، محصولات ما توزیع گسترده نیز دارد. حدود 30 سال است که این برند در ایران مشغول فعالیت است و بیش از شش مجموعه زیر نظر هلدینگ نظری فعالیت می‌کنند و با تولید انبوهی که ما در بحث کیک، کلوچه و محصولات عادی داریم، تلاش شده که این محصولات در جای جای ایران ارائه شود. در واقع شعار پخش ما این است: از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب محصولات نظری.

افراد زیادی در سراسر کشور و برای توزیع این محصول در حال فعالیت هستند و افتخار این را داریم که یکی از بهترین پخش‌های ایران به نام ماست و بالغ بر هزار نفر در این حوزه فعالیت می‌کنند که این امر نیز برای برند نظری افتخار است.

او درباره تنوع محصولات نظری گفت: ما بیش از 70 نوع محصول کیک، کلوچه، کیک لایه‌ای، ویفر و بیسکویت تولید می‌کنیم و با هر سلیقه‌ای هم سعی کردیم که یکی محصولی را تولید کنیم و خوشبختانه توانستیم در هر رده سنی مخاطب خودمان را داشته باشیم و خوشحالیم که ارائه محصولاتمان می‌تواند هر نوع از مخاطب را راضی نگه دارد.

تنوع بالای محصولات نطری؛ برای هر سن و سلیقه

مدیر گروه اجرایی شرکت نظری در مورد محصولات جدید این شرکت گفت: به جرئت می‌توانم بگویم نظری یکی از نوآورترین شرکت‌ها در ایران است، کیک‌های قلبی، رولتی و سه لایه، کیک‌هایی بوند که ما برای اولین‌بار تولید کردیم و الان هم نوبت به بیسکویت رسیده است که با برند نوانکو قرار است آن را وارد بازار کنیم. مطمئن باشید که این محصول هم بین تمام محصولات این چنینی درجه یک خواهد بود.

او ادامه داد: چیزی که باعث شده نظری سی سال در بازار رقابت کند و از رقیبانش عقب نماند، این است که مدیران ما هم جوان هستند، هم بسیار خلاق است. دلیل دیگر نیز رفاقت شیرین بین اعضای مجموعه است. این رفاقت شیرینی که ما دائما درباره آن صحبت می‌کنیم، سبب شده که شبانه روز برای ارتقای شرکت و زبانزد بودن تلاش کنیم. نکته جالب این است که بیشتر دستگاه‌هایی که در مجموعه نظری وجود دارد، تولید داخل هستند و توسط مهندسان و تکنسین‌های خودمان ساخته شده اند.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: شعار ما یک رفاقت شیرین است؛ ما همیشه بهترین موارد را برای ساخت محصولات به کار برده‌ایم و خواستیم با مشتری‌هایمان هم رفیق باشیم. درواقع رفاقت شیرینی را به معنای واقعی به مردم ارائه می‌کنیم. یک رفیق باید محصولاتی را ارائه کند که هم کیفیت عالی داشته باشد و هم قیمت مناسب تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا