سرور مجازی
zoomit

تصاویر تبلیغاتی گلکسی واچ ۵ طراحی جذاب و قابلیت شارژ سریع آن را نشان می‌دهند

سامسونگ امسال سری پنجم گلکسی واچ را رونمایی خواهد کرد و دیگر نسخه‌ی کلاسیک معرفی نخواهد شد و این شرکت تصمیم گرفته‌ است مدل پرو را جایگزین آن کند. تاکنون، گزارش‌های مختلفی درباره‌ی مشخصات و طراحی این سری از ساعت‌های هوشمند سامسونگ دردسترس قرار گرفته است و تقریباً از اکثر ویژگی‌های آن اطلاع داریم.

حالا SnoopyTech تصاویر تبلیغاتی گلکسی واچ سری ۵ را به‌اشتراک گذاشته است که نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ را به‌وضوح نشان می‌دهد. در یکی از این عکس‌ها، نسخه‌ی پایه‌ی گلکسی واچ ۵ روی پایه‌ی شارژ آن قرار داده شده است؛ درحالی‌که در تصویر دیگر، این محصول را روی مچ‌ دست کاربر مشاهده می‌کنیم. علاوه‌براین، تصویری از ویژگی نظارت بر خواب این محصول منتشر شده است.

تصویر تبلیغاتی گلکسی واچ سری ۵

اگرچه این عکس‌های تبلیغاتی، جزئیات دقیقی درمورد سری گلکسی واچ ۵ ارائه نمی‌دهند، اما با توجه به گواهی ایمنی کره‌ی جنوبی که برای این محصول صادر شده است، انتظار می‌رود به باتری بزرگ ۵۷۲ میلی‌آمپرساعتی مجهز باشد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • گلکسی واچ ۵ پرو با بدنه‌ی تیتانیومی و عمر باتری ۸۰ ساعته معرفی خواهد شد
  • قیمت و سرعت شارژ سری گلکسی واچ 5 پیش از رونمایی فاش شد

به‌گزارش SamMobile، گلکسی واچ ۵ در دو نسخه‌ی ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری و گلکسی واچ ۵ پرو فقط در نسخه‌ی ۴۵ میلی‌متری دردسترس قرار خواهد گرفت. همه‌ی مدل‌های نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ از سیستم‌عامل WearOS 3.0 با پوسته‌ی اختصاصی One UI Watch بهره خواهند برد. ازجمله ویژگی‌های مهم این ساعت‌ها می‌توان به گواهی IP68 برای مقاومت دربرابر آب و گردوغبار، میکروفون و بلندگو، شتاب‌سنج، فشارسنج، حسگر تشخیص سطح اکسیژن خون، موقعیت‌یاب، ژیروسکوپ، NFC و ECG اشاره کرد.

تصویر تبلیغاتی گلکسی واچ سری ۵

طبق اطلاعات فاش‌شده، گلکسی واچ ۵ پرو در دو رنگ مشکی و گرافیتی و مدل استاندارد این ساعت در رنگ‌های بنفش، خاکستری، آبی روشن، طلایی‌صورتی و سفید دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. فقط چند روز تا رونمایی رسمی این محصولات باقی مانده است و طبق پیش‌بینی‌ها، سامسونگ در رویداد ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) این سری از ساعت‌های هوشمند خود را درکنار گلکسی زدفولد ۴ و زدفلیپ ۴ معرفی خواهد کرد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا