سرور مجازی
سیستم عامل

هشدار: اخطار مایکروسافت درباره با باگ جدید Windows 11

طبق بولتن رسمی مشکلات شناخته شده ویندوز 11، به نظر می رسد این مشکل در برخی از نمایشگرهای HDR هنگام استفاده از برخی برنامه های ویرایش تصویر رخ می دهد. به نظر می‌رسد این مشکل از برخی ناسازگاری‌ها با رندر رنگی APIهای Win32 تحت شرایط خاص ناشی می‌شود. به نظر می رسد که مشکل بیشتر در مورد رنگ سفید است.

در اینجا نحوه توضیح مایکروسافت درباره این مشکل آمده است: پس از نصب ویندوز 11، برخی از برنامه های ویرایش تصویر ممکن است رنگ ها را به درستی در نمایشگرهای HDR خاص ارائه نکنند. این مشکل زمانی رخ می دهد که برخی از API های Win32 رندر کننده رنگ، اطلاعات یا خطاهای غیرمنتظره ای را تحت شرایط خاص برمی گردانند.

با این حال، مایکروسافت تأیید می کند که هر برنامه مدیریت نمایه رنگی تحت تأثیر این باگ قرار نمی گیرد. تنظیمات رنگ های مختلف خود شرکت در ویندوز 11 نیز تحت تأثیر قرار نمی گیرند: همه برنامه‌های مدیریت نمایه رنگ تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند و انتظار می‌رود که گزینه‌های نمایه رنگ موجود در صفحه تنظیمات ویندوز 11، از جمله کنترل پنل رنگ مایکروسافت، به درستی عمل کنند.

با این حال، این شرکت دقیقاً مطمئن نیست که مشکل دقیقاً از کجا شروع شده است زیرا ستون “Originating update” را به عنوان N/A رها کرده است. شاید این اشکال از ابتدا وجود داشته باشد و اکنون گزارش آن آغاز شده است. اگر از کاربران ویندوز 11 هستید که تحت تأثیر این باگ قرار گرفته‌اید، باید مدتی صبر کنید تا رفع شود. مایکروسافت می گوید که در اواخر ژانویه یک راه حل ارائه می شود زیرا در حال حاضر در حال بررسی این مشکل است.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا