سرور مجازی
نرم افزار

معرفی دوره آموزش حسابداری رایگان – از مقدماتی تا پیشرفته

حتی با داشتن مدرک دانشگاهی حسابداری، کار کردن در دنیای حسابداری و یا حتی آموزش حسابداری مقدماتی ممکن است پیچیده و تاریک به نظر برسد. روشن کردن این راه با افزایش دانش فردی و بازارکار ممکن می‌شود. فرض کنید شما به عنوان یک فرد مبتدی خواهان ورود به دنیای حسابداری هستید ولی از پس هزینه‌های آموزش حسابداری مقدماتی، دوره حسابداری و… برنمی‌آیید.
یکی از راه‌هایی که به ذهن می‌رسد، یادگیری از دوستان و آشنایان است. با این کار قسمت پرداخت هزینه اولیه آموزش حسابداری مقدماتی و دوره حسابداری نیز برطرف خواهد شد. تنها مسئله‌ای که باقی می‌ماند، اعتبار و جامعیت این آموزش است. روش جایگزین و بهتر این کار، شرکت در دوره‌ حسابداری رایگان یک موسسه معتبر و شروع آموزش حسابداری مقدماتی می‌باشد.
 

دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار

آکادمی جوان و پویای فرداد به عنوان بخشی از هدف پیدایش خود به برگزاری رایگان دوره حسابداری و مباحث مرتبط نظیر آموزش حسابداری مقدماتی و… می‌پردازد. این آموزش‌ها به صورت آنلاین و غیرحضوری و 100% رایگان خواهند بود. باور این آکادمی است که “دانش هر کس دارایی او نیست بلکه بدهی او نسبت به جامعه است.
 

لیست دوره های آموزشی بازار کار

در آموزش دوره حسابداری ویژه بازار کار، از صفر تا صد حسابداری آموزش داده می‌شود. در این دوره تمام ریز و بم مطالب حسابداری از آموزش حسابداری مقدماتی تا کار با نرم افزار حسابداری و انجام پروژه‌های عملی حسابداری پوشش داده خواهد شد. این حرکت به بهبود تجربه کار و قرار گرفتن در فضای کاری کمک شایانی می‌کند. در ادامه با انواع دوره های حسابداری ویژه بازار کار آشنا خواهیم شد. برای دیدن تمام دوره‌های رایگان حسابداری می‌توانید به صفحه آموزشگاه حسابداری فرداد وارد شوید.

لیست دوره های آموزشی

نوشته های مشابه

 آموزشگاه حسابداری فرداد

شرکت نرم افزاری فرداد همه ساله 1% از درآمد خود را صرف مسئولیت‌های اجتماعی و توانمند سازی افراد مستعد یادگیری در حوزه حسابداری می‌کند. با توجه به همین موضوع برای حضور در دوره حسابداری به شرکت در ارزیابی اولیه نیاز است. ظرفیت این دوره‌ها محدود به 50 نفر است که همین موضوع باعث به وجود آمدن صف ورود به انواع دوره حسابداری فرداد شده است.
برگزاری دوره رایگان آموزش حسابداری مقدماتی از مواردی است که با حمایت شرکت نرم افزار حسابداری فرداد امکان‌پذیر شده است. برای اثبات این موضوع همواره دانش پذیران به دنبال داشتن مدرکی معتبر هستند که این موضوع توسط این آموزشگاه حائز اهمیت است. آکادمی فرداد به کسانی که در انتهای دوره موفق به کسب حداقل امتیاز مورد نیاز شده‌اند، مدرک معتبر اعطا می‌کند.
 

دوره حسابداری مقدماتی آموزشگاه فرداد

امروزه با بیشتر شدن تراکنش‌های مالی شرکت‌ها، نیاز بیشتری به کنترل بهتر رخدادهای مالی احساس می‌شود. از این بابت می‌توان به این فکر کرد که یادگیری حسابداری به صورت عملی در کنار آموزش‌هایی که در دانشگاه خود دیده‌اید بسیار مثمر ثمر خواهد بود. برای یادگیری بهتر دوره حسابداری ویژه بازار کار می‌توان با دوره آموزش حسابداری مقدماتی شروع کرد.
آموزش حسابداری مقدماتی مفاهیم اولیه و پرکاربرد حوزه حسابداری را پوشش می‌دهد و می‌توان به آن‌ها به چشم ابزاری برای افزایش میزان آگاهی از این حوزه استفاده کرد. در تمامی کارها نکات زیادی وجود دارند که تا زمانی که به صورت عملی به آن‌ها ورود نکنید، نمی‌توانید راه حل مناسب را پیدا کنید.
 

ویژگی های دوره آموزش حسابداری مقدماتی فرداد

افراد حسابدار کارکشته چه کاری انجام می‌دهند؟ با چه مواردی آشنا می‌شوند؟ کار را از کجا آغاز می‌کنند؟ در ادامه با تمام سرفصل دوره حسابداری مقدماتی آشنا خواهیم شد.

سرفصل دوره حسابداری مقدماتی

 هدف ما همراهی و راهنمایی شما در دوره حسابداری از ابتدای آشنایی با حسابداری، آموزش حسابداری مقدماتی تا بالاترین مراحل یادگیری حسابداری است. از جمله مزیت های این دوره‌ها تدریس توسط اساتید مجرب و کار بلد که در شرکت‌های معتبر مشغول به کار هستند، می‌باشد. سرفصل‌های دوره آموزش حسابداری مقدماتی که برگزار می‌شود به شرح زیر می‌باشند:
مبانی و تعریف حسابداری
بررسی رویدادهای مالی سازمان
صدور و ثبت سند
آشنایی با ماهیت حساب‌ها
تهیه صورت‌های مالی
نحوه و انواع ارزیابی موجودی کالا
تهیه تراز آزمایشی و ترازنامه
اصلاح و بستن حساب‌ها
آکادمی فرداد با پشتوانه اعتباری که در سال‌های گذشته از طریق مشاوره و فروش نرم‌افزار حسابداری خود داشته به عنوان بخشی از دین خود به جامعه، اقدام به برگزاری دوره‌ای آموزش حسابداری مقدماتی و دیگر دوره های آموزش حسابداری ویژه بازار کار نموده است. اسپانسر تمام دوره‌های آموزش حسابداری آکادمی فرداد، شرکت نرم افزار حسابداری فرداد می‌باشد. برای ثبت نام رایگان در دوره آموزش حسابداری مقدماتی به مقاله آموزش حسابداری مقدماتی مراجعه نمایید و سطح دانش حسابداری خود را بالا ببرید.
 

شرایط ثبت نام در دوره مجازی حسابداری مقدماتی

با وجود چندین هزار ثبت نام کننده و تجربه سال‌ها کار عملی در بالاترین سطح حسابداری، آکادمی فرداد اقدام به برگزاری رایگان این دوره‌ها نموده است. در این دوره ها علاوه بر آشنایی با مفاهیم حسابداری، تمرین‌های عملی، کاربردی و پشتیبانی حرفه‌ای خواهید داشت.
برای شرکت در دوره مجازی حسابداری مقدماتی، دوره آنلاین حسابداری ویژه بازار کار و… کافیست وارد سایت http://www.fardadgroup.com/academy شوید و یا با جستجوی آموزشگاه حسابداری فرداد در گوگل و وارد شدن به دپارتمان آموزش و انتخاب دوره مورد نظر، در ارزیابی اولیه آن شرکت کنید.

هر وقت ماهی را از آب بگیرید، تازه هست اما فرصت ثبت نام در این دوره‌ها بسیار محدود می‌باشد. پس هرچه سریعتر با ورود و انتخاب دوره مورد نظر خود، از تجربه‌های اساتید فرداد استفاده کنید و به قابلیت‌ها و تجربیات حسابداری خود اضافه کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا پیشنهادی می‌توانید مسئله را از طریق دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا