سرور مجازی
zoomit

تکرونویسان عاملی برای موفقیت در کسب و کارها

پدیده عصر اینترنت سبب گسترش استفاده از اینترنت و به دنبال آن توسعه روزافزون تکنولوژِی شده است در نتیجه استفاده از گوشی های هوشنمد افزایش یافته و به ابزاری کاربردی در دسترس بشر تبدیل شده است.

لذا یکی از لازمه ها و عامل های موفقیت هر کسب‌و‌کار هم گام شدن با تکنولوژِی و به زبان دیگر مدرن شدن آن است.میتوان گفت یکی از راه‌های پیشرفت و توسعه هر کسب‌و‌کار طراحی اپلیکیشن هم گام با استاندارد های روز است. در این مقاله به برسی اپلیکیشن و مزایای طراحی آن میپردازیم .

اپلیکیشن چیست؟

همه انسان‌ها در طول روز از ابزارهایی برای کار های روز مره خود استفاده می‌کنند به‌طور مثال آشپز با استفاده از گاز به پخت غذا میپردازد یا مولف با استفاده از کیبرد به نوشتن محتوا میپردازد . حال در این مقاله ما به ابزاری میپردازیم که استفاده از آن نه‌تنها آسان‌تر بلکه در دسترس تر و به صرفه تر از سایر ابزار است،مضمون ما اپلیکیشن است ،اگر بخواهیم اپلیکیشن را تعریف کنیم باید بگوییم اپلیکیشن عبارتست از:« «تمامی ابزارهای نرم‌افزاری که در گوشی های هوشمند وجود دارند که با استفاده از آن میتوانیم کار های مختلفی از قبیل گوش کردن به موزیک،سفارش غذا،درخواست تاکسی و هزاران کار دیگر انجام دهیم،اپلیکیشن ها در گوشی های هوشمند برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس طراحی می‌شوند.» زبان های برنامه نویسی و سیستم عامل ها اپلیکیشن محسوب نمیشوند چرا که اپلیکیشن با استفاده از زبان های برنامه نویسی طراحی و ساخته می‌شوند و روی سیستم عامل ها قابلیت نصب و اجرا دارند.

کاربرد و هدف اپلیکیشن

می‌توان گفت رسالت اصلی اپلیکیشن به عنوان ابزاری کاربردی در دست بشر سهولت در انجام امور و همچنین صرفه‌جویی در وقت و هزینه است به‌طور مثال در زمان های نه چندان دور برای انجام عملیات های بانکی لزوما باید به بانک مراجعه میکردیم،صرفه نظر از اتلاف وقت در ترافیک های شهری باید در صف های طولانی بانک میماندیم و همین عوامل سبب میگشت وقت زیادی را صرف انجام عملیات های بانکی کنیم اما امروزه با در دست داشتن گوشی هوشمند و استفاده از اپلیکیشن های بانکی به‌راحتی میتوانیم هرگونه عملیات بانکی را بدون مراجعه حضوری و فقط با وارد کردن چند عدد انجام دهیم.همین مثال رسالت اپلیکیشن که تسهیل در امور و صرفه‌جویی در وقت،انرژِی و حتی هزینه است را اثبات می‌کند.هدف اپلیکیشن نیز به همین گونه است،کار را برای انسان تا حد ممکن ساده کند و میزان انرژی مصرف شده را تا حد ممکن کم کند.

مزایای طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها

می‌توان گفت اپلیکیشن به عنوان ابزاری کاربردی و مدرن شیوه ای کارآمد است که مشاغل و کسب و کارها می‌توانند با استفاده از آن پیشرفت چشم گیری داشته باشند همچنین با استفاده از طراحی اپلیکیشن افراد می‌توانند کسب‌و‌کار خود را توسعه دهند و از کسب‌و‌کار سنتی به مشاغل مدرن تبدیل شوند. با استناد به سخنی از بیل گیتس رئیس شرکت مایکروسافت که بیان میدارد«در آینده فقط دو نوع کسب‌و‌کار وجود دارد اول کسب و کارهای آنلاین دوم کسب و کارهایی که دیگر وجود ندارند»می‌توان تصریح کرد که یکی از لازمه های موفقیت یا به اصطلاح سرپا بودن یک کسب‌و‌کار آنلاین کردن کسب‌و‌کار است و بهترین شیوه برای آنلاین کردن کسب‌و‌کار شما طراحی اپلیکیشن مربوط به کسب‌و‌کار و حوزه فعالیت شما است.با طراحی اپلیکیشن مشتریان شما به خدمات و محصولات شما دسترسی سریع‌تر و آسان تری دارند و همین موضوع سبب رضایت مشتری و در نتیجه کسب سود بیشتر از این طریق می‌شود همچنین شما از رقبای خود پیشی گرفته و به قدرتی در حوزه فعالیت خود تبدیل میشوید.

طراحی اپلیکیشن در تکرونویسان

تکرونویسان

شرکت نرم‌افزاری تکرونویسان حامی شما در طراحی انواع اپلیکیشن است. تیم تکرونویسان با بهره از بهترین و زبده ترین برنامه‌نویسان و طراحان سایت و اپلیکیشن در سطح کشور این نوید را به شما هموطنان گرامی میدهد تا کمک رسان شما در امر خطیر و پر اهمیت طراحی اپلیکیشن باشد.متخصصان تکرونویسان آماده دریافت سفارشات شما در حوزه طراحی اپلیکیشن در تهران و سایر نقاط کشور است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا