سرور مجازی
فضای مجازی

مایکروسافت در حال آزمایش ابزارک‌های دسکتاپ برای ویندوز ۱۱ است

برخی از نسخه‌های قبلی ویندوز، از قابلیت افزودن ویجت‌ها به دسکتاپ (مانند ساعت یا تقویم) پشتیبانی می‌کنند و به نظر می‌رسد که این عملکرد ممکن است برای ویندوز ۱۱ نیز در دسترس قرار گیرد.

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از این هستند که شرکت مایکروسافت شروع به عرضه نسخه جدید ویندوز ۱۱ برای آزمایش کنندگان Dev Channel کرده و شامل یک ویژگی جالب است. این ویژگی توانایی افزودن ویجت‌های تعاملی به دسکتاپ را فراهم می‌کند.

البته فعلا تنها ویجت دسکتاپ موجود برای آزمایش، یک نوار جستجوی وب، مشابه نوار جستجوی گوگل است که در اکثر دستگاه‌های اندرویدی وجود دارد. احتمالاً، جستجو همیشه نتایج را در مرورگر Microsoft Edge باز می‌کند، حتی اگر مرورگر پیش فرض شما روی چیز دیگری تنظیم شده باشد.

مشخص نیست که چه زمانی این عملکرد برای همه افرادی که از ویندوز ۱۱ استفاده می‌کنند عرضه شود. مایکروسافت در پست اخیر خود گفت که در حال حاضر این فقط یک آزمایش است و این شرکت به بازخورد‌ها برای تغییرات آتی توجه خواهد کرد.

ابزارک‌های دسکتاپ برای ویندوز ۱۱

ویندوز ۱۱ قبلاً نیز دارای ویجت‌ها بود، اما آن‌ها فقط از طریق یک پنل ویژه از نوار وظیفه قابل دسترس هستند و نمی‌توان آن‌ها را روی دسکتاپ، نوار وظیفه یا هر جای دیگری نگه داشت تا همیشه قابل مشاهده باشند.


بیشتر بخوانید

  • نحوه عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر در ویندوز ۱۱

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا