سرور مجازی
نرم افزار

افزوده شدن میان‌برها و تم تاریک به نسخه جدید مرورگر حریم خصوصی موبایل Firefox Focus

کمپانی موزیلا در بلاگ رسمی خود، از بازطراحی اپلیکیشن مرورگر حریم خصوصی موبایل Firefox Focus خود خبر داده، که در آن ضمن حفظ همان تجربه مرورگری ساده و خصوصی، امکان استفاده از آن برای کسانی که مرتبا از این محصول استفاده می‌کنند حفظ شود.
 
به گزارش mydtc از شماران سیستم به نقل از سایت اسلش‌گیر، یکی از قابلیت‌هایی که به این مرورگر اضافه شده، میان‌برها است که مسلما یک ویژگی بسیار مهم برای مرورگری است که هدف آن هر چه آسان‌تر رساندن کاربران به مقصد مورد نظرشان است.
 
به بیانی ساده، فایرفاکس فوکوس یک مرورگر وب برای گوشی شما است که  ویژگی محوری آن تامین محرمانگی است.
بدین ترتیب مرورگر فایرفاکس فوکوس برای کاربران خود امکان اتوماتیک جلوگیری از آگهی‌ها و حفاظت در برابر مورد ردیابی قرار گرفتن در حین بازدید از وب‌سایت‌ها را فراهم می‌آورد. کاربران به ویژگی‌هایی مانند یک دکمه اختصاصی پاکسازی به منظور حذف کوکی‌ها، مرور تاریخچه (هیستوری) و گذرواژه‌ها دسترسی پیدا می‌کنند.
 
فایرفاکس فوکوس

ضمنا فایرفاکس فوکوس در طراحی جدیدش دارای لوگو و رنگ‌هایی جدید شده است؛ همچنین کاربران اکنون امکان استفاده از یک حالت تاریک را پیدا کرده‌اند.
 
حتی بهتر آنکه، اکنون فایرفاکس فوکوس میان‌برهایی دارد که کاربران می‌توانند با یک بار لمس میان‌بر مورد نظرشان، به وب‌سایت‌هایی که مرتبا از آنها بازدید می‌کنند دسترسی پیدا کنند. کاربران اکنون می‌توانند ببینند که این مرورگر موبایل چه تعداد ردیاب را مسدود کرده است.
 
علاوه بر اینها، مرورگر فایرفاکس برای اندروید با قابلیت‌های جدید پسورد به‌روزرسانی شده است که در اواخر سال 2021 برای iOS نیز عرضه خواهد شد. این قابلیت شامل یک راه ساده‌سازی شده برای ایجاد و افزودن پسوردها و همچنین تسهیل پر کردن اتوماتیک پسورد در موبایل می‌شود.
کاربرانی که یک اکانت فایبرفاکس دارند می‌توانند پسوردها را با دستگاه‌های دیگرشان که آنها هم فایرفاکس داشته باشند، از جمله دستگاه‌های دسکتاپ، همگام‌سازی (sync) کنند.
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا