سرور مجازی
zoomit

سامسونگ باوجود مشکل کمبود تراشه، در سال ۲۰۲۲ تعداد ۳۳۴ میلیون گوشی هوشمند روانه‌ی بازار خواهد کرد

گزارشی از برنامه‌های سامسونگ برای واحد گوشی‌های هوشمند این شرکت در سال ۲۰۲۲ فاش شده است. غول فناوری کره‌ای هدف خود را برای سال آینده‌ی میلادی، عرضه‌ی ۳۳۴ میلیون گوشی هوشمند در جهان تعیین کرده است.

به گزارش گیزموچاینا، طبق برنامه‌ی سامسونگ، این شرکت درحال آماده شدن برای تولید ۲۸۵ میلیون گوشی هوشمند است و علاو‌ه‌براین، تولید ۴۹ میلیون دستگاه دیگر را به تولیدکنندگان مشترک خود واگذار خواهد کرد.

این گزارش از طریق Thelec منتشر شد و اشاره می‌کند سامسونگ احتمالا ۵۴ میلیون از سری گلکسی اس خود و ۱۳ میلیون دستگاه از سری گلکسی زد فولد تولید خواهد کرد.

شایان‌ذکر است که سامسونگ تولید گوشی‌های هوشمند تاشوی خود را نسبت به سال ۲۰۲۱ (هفت میلیون گوشی) تقریبا دوبرابر کرده است (۱۳ میلیون گوشی). این موضوع نشان‌دهنده‌ی چشم‌انداز این شرکت برای آینده است. در این گزارش همچنین توضیح داده شده است که چهار میلیون از این گوشی‌ها، از سری گلکسی زد فولد و ۹ میلیون آن گلکسی زد فلیپ خواهد بود.

در این گزارش همچنین آمده است که سامسونگ قصد دارد ۱۷۶ میلیون دستگاه از گوشی‌های رده‌پایین خود را با قیمت مناسب به بازار عرضه کند. این درحالی است که این شرکت ۹۱ میلیون گوشی میان‌رده تولید خواهد کرد که از این تعداد هشت میلیون واحد آن نسبت به سایر میان‌رده‌های این شرکت محصولات قدرتمندتری خواهند بود.

سال ۲۰۲۲ پس از سال ۲۰۱۷، اولین سالی خواهد بود که سامسونگ قصد دارد بیش از ۳۰۰ میلیون گوشی هوشمند عرضه کند. با این‌حال، این شرکت کره‌ای، احتمالا در مسیر هدف خود با مشکلاتی مواجه خواهد شد، زیرا کارخانه‌ی ویتنام آن به‌دلیل همه‌گیری ادامه‌دار و کمبود جهانی تراشه‌ها به‌طور موقت تولید را متوقف خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا