سرور مجازی
تکنولوژی

افشای تصاویر قاب شیائومی 12 اولترا که طراحی متفاوت دوربین آن را تایید می‌کنند

بسیاری منتظر رونمایی از شیائومی 12 اولترا هستند؛ پرچمداری که به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز می‌شود. حالا تصاویری از سوی یک تولیدکننده کیس گوشی منتشر شده که طراحی پنل پشتی این دستگاه و همچنین طراحی متفاوت دوربین آن را نشان می‌دهد.

این عکس‌ها از کاربری چینی در شبکه اجتماعی ویبو بدست آمده‌اند که خود این فرد نیز ظاهرا تصاویر مذکور را در حین گشت‌وگذار در سایت‌هایی مانند JD.com و Taobao یافته است. این اطلاعات برای شیائومی 12 اولترا و توسط یک کارخانه تولید قاب شناخته شده در چین ثبت شده است.

طراحی شیائومی 12 اولترا

این تصاویر قاب پرچمدار آینده شیائومی را به نمایش می‌گذارند که با الهام از پورشه طراحی شده و دارای خطوط عمودی با عبارت Purecar Design است که مشخصا یک تقلید آشکار از عبارت Porsche Design مورد استفاده در دوران طلایی پرچمداران هواوی به شمار می‌رود.

گفتنی است که این قاب‌ها در دو رنگ سیاه نیمه‌شب و سبز یشمی عرضه خواهند شد.

نوشته های مشابه

با وجود تمامی موارد ذکر شده، زبان طراحی قاب شیائومی 12 اولترا موضوع اصلی بحث نیست و بلکه وجود 7 حفره مختص ماژول دوربین در این قاب است که جالب توجه به نظر می‌رسد.

وجود این تعداد حفره در بخش دوربین می‌تواند نشان‌دهنده این امر باشد که شیائومی سرانجام در خصوص چیدمان و تعداد دوربین‌های پشتی به یک نتیجه نهایی رسیده و متعاقبا مدل‌هایی را برای آغاز تولید به سازندگان قاب ارسال کرده است. موردی که همچنان با برنامه زمانی مبنی بر عرضه شیائومی 12 اولترا در ماه جاری همخوانی دارد، البته هنوز تضمینی برای این موضوع وجود ندارد.

در پایان بد نیست به این موارد اشاره کنیم که این مدل احتمالا نخستین پرچمدار شیائومی با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود و همچنین انتظار می‌رود دارای یک نمایشگر 6.6 اینچی 2K اولد نیز باشد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا