سرور مجازی
رمز ارز

معامله‌گران این آلت کوین‌ها را به بیت کوین ترجیح می‌دهند!

معامله‌گران این آلت کوین‌ها را به بیت کوین ترجیح می‌دهند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم تجزیه و تحلیل رمزارزی Santiment بیان کرد که نسبت بحث‌ها و گفتگو‌های مرتبط با بیت کوین (BTC) در میان فعالان بازار به پایین‌ترین حد سه ماه خود رسیده است. علت این کاهش می‌تواند تمایل معامله‌گران به آلت کوین‌های مختلف و ترس از دست دادن (FOMO) سودهای پروژه‌های رمزارزی کوچک‌تر باشد.

پلتفرم Santiment تأکید کرد که پروژه‌های کوچک‌تری مانند لوم نتورک (LOOM)، کریم فایننس (CREAM) و سوایپ (SXP) شاهد افزایش بحث‌ها و گفتگوها پیرامون خود بوده‌اند که نشان‌دهنده حس طمع در میان معامله‌گران است.

در نتیجه، این آلت کوین‌ها اخیرا افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده‌اند. داده‌های بازار نشان می‌دهند که در عرض یک هفته، LOOM با بیش از ۱۴۴ درصد افزایش به ۰.۱۱ دلار، CREAM با ۶۵ درصد افزایش به ۱۷ دلار، و SXP با ۲.۵ درصد افزایش به ۰.۲۸ دلار رسیدند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

علاوه بر این، آلت‌کوین‌های دیگر مانند فرانتیر (FRONT)، ایموتبل ایکس (IMX) و چین لینک (LINK) نیز عملکرد بهتری نسبت به بازار ارزهای دیجیتال داشتند. Santiment می‌گوید که LINK، FRONT و IMX ممکن است بر اساس معیارهای صعودی آنچین به رشد خود ادامه دهند، به‌ویژه با توجه به عملکرد قوی LINK در ماه سپتامبر.

در حالی که LINK، LOOM، SXP و IMX دارای ارزش بازار نسبتاً بزرگ‌تری هستند، آلت‌کوین‌هایی مانند CREAM و FRONT ارزش بازار کمتری در حدود ۳۹ میلیون دلار را در اختیار دارند.

در مقابل، بیت کوین با چالش‌هایی مانند کاهش نقدینگی و حجم معاملات مواجه است. عرضه بیت کوین در صرافی‌ها از سه ماهه اول ۲۰۲۳ به میزان قابل توجهی کاهش یافته و به سطوحی رسیده است که آخرین بار در دسامبر ۲۰۱۷ مشاهده شده بود.

طبق گزارش‌ها، کاهش نقدینگی بازار یکی از عوامل اصلی محدودکننده رشد قیمت بیت کوین بوده است. حجم معاملات نقدی و مشتقات بیت کوین از مارس ۲۰۲۳ تا این لحظه به ترتیب ۹۴ درصد و ۷۳ درصد کاهش یافته است.

پلتفرم Santiment همچنین گزارش داده که تعداد آدرس‌هایی که کمتر از ۱۰۰ بیت کوین در اختیار دارند و تقریباً ۴۱.۱ درصد از کل عرضه بیت کوین را تشکیل می‌دهند، به بالاترین حد خود رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا