سرور مجازی
اخبار آی تیفناوری

کدام گوشی‌های شیائومی قابلیت ارتقاء به اندروید 12 را دارند؟

اگرچه شاید این شرکت امروز به شدت این ادعا را انکار کند، ولی زمانی گوشی‌های شیائومی تا حدود زیادی به عنوان شبیه‌سازی‌شده‌های چینی آیفون مورد طعنه قرار می‌گرفتند. پوسته اندرویدی اولین گوشی‌های ساخت شیائومی به قدری شبیه iOS بود که اندروید بودن آن به سختی قابل تشخیص بود. ولی این کار اعمال این تغییرات به ورژن‌های اندرویدی بعدی را دشوار می‌کرد و عملا باعث می‌شد که به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای آن دستگاه‌ها ارائه نشود.
 
به گزارش mydtc و به نقل از اسلش‌گیر، پوسته اندرویدی MIUI شیائومی اکنون در عین حالی که تغییرات قابل توجهی یافته است کاراکتر منحصر به فرد شیائومی خود را نیز حفظ کرده است، و خیلی بیش از نسخه‌های قبلیش به تجربه اندرویدی استاندارد نزدیک شده است. همچنین شیائومی موضعی قوی‌تر در هماهنگ ماندن با آپدیت‌های اندرویدی یافته است، به ویژه آپدیت‌های اصلی مانند اندروید 12.
 

اکانت توئیتری Xiaomiui@ به تازگی یک لیست غیررسمی از گوشی‌هایی را منتشر کرده است که برای دریافت این آپدیت واجد شرایط هستند، هرچند که دقیقا زمان انتشار آن را اعلام نکرده است. این لیست نسبتا طولانی است و بسیاری از مدلهای برندهای مختلف آن، از جمله ردمی، را شامل می‌شود. این تعداد بالای آپدیت‌ها در نوع خود قابل تحسین است. در تصویر فوق، جدول اعلامی شیائومی را مشاهده می‌کنید.
 
البته این وضعیت هم هنوز جای بهبود دارد. شایان ذکر است که گوشی‌های ردمی معمولا تنها یک آپدیت عمده دریافت می‌کنند، که بسیار پایینتر از استاندارد قابل قبول است. سری Mi 9 از سال 2019 نیز، با اینکه تنها دو سال از معرفی آنها می‌گذرد، ولی در این لیست جایی ندارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا