سرور مجازی
zoomit

اطلاعات جدیدی درباره تاریخ عرضه گلکسی S21 FE 5G منتشر شد

جان پراسر که آن را بیشتر به‌دلیل افشای محصولات اپل می‌شناسیم، امروز اطلاعاتی را در توییتر درباره تاریخ پیش‌فروشی گوشی‌ گلکسی S22 منتشر کرده است که نشان می‌دهد پیش‌سفارش‌ سری گلکسی S22 سامسونگ از ۸ فوریه و عرضه آن نیز ده روز بعد از این تاریخ و در ۱۸ فوریه سال جاری میلادی آغاز می‌شود.

علاوه‌براین، وی تاریخ عرضه پیکسل واچ گوگل را زمانی در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ (زمستان ۱۴۰۱) اعلام می‌کند.

پراسر اطلاعاتی در مورد یکی دیگر از محصولات سامسونگ نیز فاش کرد. او با وجود دلخوری سامسونگ، اعلام کرد که سامسونگ در نظر دارد روز ۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۴ دی ۱۴۰۰) در رویداد آنپکد خود، گوشی سری گلکسی S21 FE (نسخه مخصوص هواداران) را معرفی کند. در این پست نوشته شده که این محصول پیش‌فروش نمی‌شود و مستقیما در ۱۱ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۱ دی ۱۴۰۰) به بازار عرضه خواهد شد.

prosser tweet

نسخه ارزان‌قیمت گلکسی S21 با پنل پشتی پلاستیکی و تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ (بسته به منطقه‌ای که به فروش می‌رسد) راهی بازار خواهد شد. هر دوی این تراشه‌ها توسط سامسونگ فاندری و با فرایند ۵ نانومتری ساخته می‌شوند.

گلکسی S21 FE 5G صفحه‌نمایش امولد ۶/۴ اینچی، وضوح 1080p Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد و طبق گزارش‌ها با ۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد؛ کاربران می‌توانند حافظه داخلی را به ۸ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی را به ۲۵۶ گیگابایت ارتقا دهند.

s21 fe back

s21 fe front

باتری این محصول با کمی بهبود، ۴۳۷۰ میلی‌آمپری خواهد بود و قابلیت شارژ سریع ۲۵ وات خواهد داشت؛ در جعبه S21 FE 5G خبری از شارژر نخواهد بود.

پراسر همچنین نوشت که رویداد آنپکد برای معرفی سری گلکسی S22، روز ۸ فوریه (۱۹ بهمن)‌ ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تهران برگزار خواهد شد، او تاریخ پیش‌ فروش این محصول را همان روز و تاریخ عرضه آن به بازار را ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) اعلام کرده است.

با وجود اینکه خود سامسونگ هر دو تراشه به کار رفته در گوشی S21 FE 5G را تولید می‌کند، اما باید توجه داشت که مشکلاتی از قبیل بحران کمبود تراشه و تأمین قطعات در زنجیره تأمین، ممکن است تغییراتی در برنامه زمانی برگزاری رویدادها ایجاد کند.

شما درباره مشخصات و تاریخ عرضه گوشی S21 FE 5G چه دیدگاهی دارید؟ آیا این گوشی نیز مانند S20 FE عملکرد خوبی خواهد داشت؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا