سرور مجازی
فناوری

چت‌بات بارد به جیمیل، داکس و گوگل درایو افزوده شد

چت‌بات بارد به جیمیل، داکس و گوگل درایو افزوده شد

چت‌بات هوش مصنوعی بارد گوگل دیگر محدود به یافتن پاسخ فقط از طریق وب نیست – اکنون می‌تواند Gmail، Docs و Drive شما را اسکن کند تا به شما کمک کند اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنید.
 
به گزارش دیتاسنتر من و به نقل از ورج، با این قابلیت جدید می‌توانید از بارد بخواهید کارهایی مانند یافتن و خلاصه کردن محتوای یک ایمیل یا حتی هایلایت کردن مهمترین نکات سندی که در Drive ذخیره کرده‌اید را انجام دهد.
 
طیف وسیعی از موارد استفاده برای این قابلیت‌های ادغامی، که گوگل آنها را افزونه‌ها می‌نامد، وجود دارد، اما آنها قاعدتاٌ می‌توانند شما را از جستجوی کوهی از ایمیل‌ها یا اسناد برای یافتن یک اطلاعات خاص نجات دهند. سپس می‌توانید از بارد بخواهید از آن اطلاعات به روش‌های دیگری مانند قرار دادن آن در نمودار یا ایجاد یک خلاصه مرتب‌سازی‌شده استفاده کند. این ویژگی در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی موجود است.
 

چت‌بات بارد به جیمیل، داکس و گوگل درایو افزوده شد

در حالی که دسترسی بارد به ایمیل و اسناد شخصی کاربران باعث ایجاد نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی و استفاده از داده‌ها می‌شود، اما گوگل می‌گوید که از این اطلاعات برای آموزش مدل عمومی بارد استفاده نمی‌کند و توسط بازبین‌های انسانی دیده نخواهد شد. همچنین شما مجبور نیستید که این قابلیت را فعال و استفاده کنید. ابتدا گوگل از شما خواهد خواست که از آن استفاده کنید، و می‌توانید هر زمان که بخواهید آن را غیرفعال نمایید.
 
جک کراچیک، مدیر محصول بارد، به ورج توضیح داد که می‌توانید با بارد مستقیماً در جیمیل خود جستجو کنید، به عنوان مثال، با قرار دادن @mail قبل از سوال خود. یا، می‌توانید به سادگی بپرسید: «ایمیل من را برای اطلاعات مربوط به پرواز آینده من بررسی کن».
 
برنامه‌های افزودنی بارد فقط به جیمیل، Docs و Drive محدود نمی‌شوند. گوگل همچنین اعلام کرد که این چت‌بات با Maps، یوتیوب و Google Flights نیز ارتباط خواهد داشت. این بدان معناست که اکنون می‌توانید از بارد بخواهید اطلاعات پرواز را به صورت آنی دریافت کند، جاذبه‌های اطراف را بیابد، ویدیوهای یوتیوب را در مورد یک موضوع خاص نمایش دهد و موارد دیگر. گوگل این سه افزونه را به صورت پیش‌فرض فعال می‌کند.
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا