ویژگیهای یک گارانتی خوب از نگاه آداک
سابقه فعالیت شرکت آداک فناوران آینده (آداک شاپ) به بیست سال قبل باز میگردد. آداک در زمینه واردات و تأمین قطعات در حوزه I.T یکی از توزیع کنندگان لپتاپ، تبلت، رایانههای شخصی، کامپیوترهای یکپارچه (All in one) و… در سطح کشور است. روزانه تعداد قابل توجهای از مصرفکنندگان از طریق آداک به محصول مورد نظرشان دسترسی پیدا میکنند. در واقع آنها با اطمینان به آداک محصولات را خریداری میکنند، بنابراین ما برای رضایت بیشتر مشتریان، مرکز گارانتی و خدمات پس از فروش آداک را راه اندازی نمودیم. ولی ابتدا بدانیم که اصلا واژه گارانتی به چه معنا است و فرق آن با وارانتی چیست ؟
تعریف گارانتی
گارانتی نوعی خدمات پس از فروش است و این امکان را برای فرد فراهم میکند که اگر در مدت زمان مشخصی پس از خرید محصول خراب شد، آن کالای مورد نیاز را میتوان تعمیر یا جایگزین کرد. البته این نکته را نباید فراموش کرد که گارانتی با وارانتی متفاوت است. گارانتی تضمین تعویض کالا و وارانتی تضمین تعمیر قطعات فرسوده است و مدت زمان آن از گارانتی بیشتر است.
یک گارانتی خوب با استانداردهای آداک چه ویژگیهایی دارد؟
- اولین نکته مهم در مورد گارانتی خوب، بحث اعتبار و شناخته شدن آن است. اینکه مشتریان از سطح خدمات آنها در چه حد رضایت دارند.
- نکته بعدی سرعت عمل گارانتی است که بتواند در سریعترین زمان ممکن مشکل دستگاه را تشخیص و آن را رفع کند.
- وجود افراد متخصص با سطح علمی و فنی بالا در کنار کیفیت بالای خدمات از دیگر مزایای یک گارانتی خوب بشمار میرود.
- استفاده از تجهیزات و تکنولوژیهای جدید و بهروز در عیبیابی و تعمیر دستگاه، یکی دیگر از ویژگیهای یک گارانتی واقعی محسوب میشود.
- آخرین نکته که از اهمیت بسیار بالایی هم برخوردار است وفاداری به مشتری در تمامی زمینههاست تا مشتری با خیال راحتتری بتواند خرید خود را انجام دهد.
یک گارانتی خوب، خیال شما را از خرید کاملاً راحت میکند و یکی از عوامل مؤثر در خرید محسوب میشود. حال تصور کنید که از جایی خریدتان را انجام میدهید که خود آن مرکز نیز خدمات پس از فروش را ارائه میدهد، در این شرایط پروسه انجام کارها به میزان قابل توجهی راحتتر از هر گارانتی دیگری پیش خواهد رفت.
آداک که بهعنوان یکی از بزرگترین مراکز توزیع و فروش لپتاپ در ایران بحساب میآید، با توجه به اهمیت این مسئله مرکز خدمات مشتریان خودش را راه اندازی کرده و تبدیل به اولین فروشگاه تخصصی لپتاپ شده است که جدیدترین و بهترین لپتاپها را با گارانتی خود عرضه میکند. با توجه به عملکرد درخشان آداک در مشتریمداری، توانایی ارائه یکی از بهترین گارانتیها را در کشور دارد. طبق اعلام سازمان حمایت از مشتریان مدت گارانتی محصولات ۱۸ ماه است و معمولا محصول زمانی بهدست مشتریان میرسد که دو یا سه ماه از مدت گارانتی آن گذاشته است؛ اما آداک تضمین میکند که محصولات را دقیقا ۱۸ ماه گارانتی و به مشتریان ارائه کند.
آداک پشتیبان آینده در صورت تشخیص و پس از گذشت زمان معین، کالای معیوب را با کالای نو تعویض خواهد کرد و در صورت عدم موجودی محصول، لپتاپ جدید با همان مشخصات فنی را به کاربر عرضه میکند. همچنین آداک خدمتی چون ارتقاء محصول را نیز دارد. ارتقای محصول به این معنی است که در صورتی که مشتری قصد ارتقاء لپتاپ خود را داشته باشد؛ آداک با اخذ ما به التفاوت ارتقاء کالای مورد نظر مشتری را تحت شرایط گارانتی خود ارائه خواهد داد.
برخی از خدمات سختافزاری و نرمافزاری که در مرکز خدمات مشتریان آداک ارائه میشود عبارتاند از:
- چکاپ و سرویس دوره ای لپ تاپ
- ریکاوری هارد
- تعمیرات تخصصی مادربرد (سطوح 1 تا 3)
- جوش پلاستیک، ترمیم قاب و لولا
- نصب سیستم عامل و درایورهای لپ تاپ
- نصب نرمافزارهای تخصصی و کاربردی
چرا باید لپ تاپ را با گارانتی آداک پشتیبان آینده انتخاب کنیم؟
هدف آداک از راه اندازی بخش خدمات مشتریان ، ارتقاء خدمترسانی و جلب رضایت مشتری است. از این رو تمامی برنامهها و فعالیتهای خود را حول این هدف سازماندهی میکند. با جستجو در اینترنت میتوان فروشگاههای مختلفی را یافت، اما از تنوع کالا در زمینه لپ تاپ و وجود گارانتی برخوردار نیستند و این از مزایای مهم و حیاتی فروشگاه اینترنتی آداک بحساب میآید.
خدمات پس از فروش کارآمد، از نقاط قوت ما به شمار میآید. در کنار برخورداری از یک فروشگاه آنلاین، در پشت صحنه دارای شبکهی توزیع و دپارتمانهای خدمات پس از فروش نیز هستیم تا در صورت بروز مشکل و با اتکا به گارانتی، بتوان مشکلات پیش آمده را در سریعترین زمان ممکن رفع کرد.
آداک پشتیبان آینده علاوه بر گارانتی ۱۸ ماهه لپتاپهای لنوو، ایسر، ایسوس، اچپی و … متعهد است که با کیفیت ترین خدمات را در زمینه لپ تاپ به مشتریان خود ارائه کند. نکتهی جالب در مورد شرایط گارانتی آداک، تعویض دستگاه کاربر در صورتی است که این شرکت نتواند طی یک ماه، دستگاه مورد نظر را تعمیر کند، با این شرایط آداک موظف است تا دستگاه جایگزین را البته با احتساب اختلاف قیمت به مشتری عرضه کند.
برای آگاهی از شرایط خدمات پس از فروش آداک نیز میتوانید به سایت این شرکت مراجعه کرده و در صفحهی مربوط به شرایط گارانتی آداک، تمام شرایط مورد اشاره را مطالعه کنید.