سرور مجازی
رمز ارز

مهم‌ترین رویدادهای رمزارزی این هفته: از جشن ریپل تا شهادت رییس کمیسیون بورس آمریکا در برابر کنگره!

مهم‌ترین رویدادهای رمزارزی این هفته: از جشن ریپل تا شهادت رییس کمیسیون بورس آمریکا در برابر کنگره!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، قرار است در جلسه استماع کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان درباره نظارت بر آژانس در 27 سپتامبر 2023 ساعت 10 صبح به وقت شرقی، شهادت دهد.

اعضای این کمیته، سابقه مخالفت شدید با دیدگاه‌های گنسلر به ‌ویژه در مورد چارچوب نظارتی ارزهای دیجیتال را دارند. در جلسه استماع آوریل 2023، رئیس کمیته، پاتریک مک‌هنری از گنسلر پرسید که آیا اتریوم (ETH) یک اوراق بهادار است یا یک کالا؟

این موضوع می‌تواند در طول جلسه آتی در چارچوب حکم دعوی حقوقی XRP، که فروش توکن به خریداران خرد را به‌ عنوان غیر اوراق بهادار طبقه‌بندی می‌کند، دوباره موضوع بحث باشد.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

همچنین، در 29 سپتامبر 2023، دفتر تحلیل اقتصادی قرار است داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی (PCE) را برای ماه اوت منتشر کند.

از طرفی، ریپل در تاریخ 29 سپتامبر 2023 در شهر نیویورک میزبان “The Proper Party” خواهد بود. به لطف پیروزی نسبی اخیر ریپل در پرونده حقوقی خود با SEC، این یک جشن جامعه ریپل برای رهایی از مشکلات قانونی خواهد بود. در حالی که این رویداد هیچ تأثیر مستقیمی بر تقاضا و عرضه XRP ندارد، به طور بالقوه می‌تواند تأثیری بر احساسات معامله‌گران داشته باشد.

در حالی که قیمت بیت کوین در هفته گذشته با حدود 2 درصد ریزش بسته شد، احتمالاً آخرین ریزش، یک مرحله اصلاحی قبل از بازیابی حرکت صعودی است. در همین راستا، CrediBULL، تحلیلگر کریپتو، معتقد است که مسیر نزولی ممکن است قبل از به دست آوردن مجدد جهت صعودی، یک تله خرسی باشد. او معتقد است که سطح 27000 دلار در آینده قابل بازیابی است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا