سرور مجازی
شبكه اجتماعی

کاربران دارای اشتراک آبی توییتر به زودی قابلیت‌های جدیدی دریافت خواهند کرد

توییتر به کاربران سرویس اشتراک آبی خود اجازه می‌دهد که قابلیت‌های آزمایشی جدید عرضه شده برای این پلتفرم را پیش از سایر کاربران تست کنند.
 
به گزارش mydtc و به نقل از  engadget، توییتر از قابلیت جدیدی به نام Labs برای کاربران دارای اشتراک ابی خود رونمایی کرد. بر همین اساس این مشترکان از این پس می‌توانند به قابلیت‌های آزمایشی توییتر به صورت اختصاصی دسترسی داشتند.
 
در حال حاضر مشترک‌های توییتر می‌توانند با استفاده از یکی از دو قابلیت نخست Labs به امکان آپلود ویدیوی 10 دقیقه‌ای از طریق کامیپوتر دسترسی داشته باشند که این میزان بسیار بیشتر از تایم استاندارند 2 دقیقه و 20 ثانیه‌ای در نظر گرفته شده برای ویدیوها اپلود شده در این پلتفرم است.
 
قابلیت آزمایشی دیگر به آنها این امکان را می‌دهد که مکالمه‌های مورد علاقه خود را در اینباکس خود پین کرده و آن مکالمه را همیشه در اول فهرست پیام‌های دریافتی خود داشته باشند. علاوه بر این سایر ویژگی‌های آزمایشی از تیم‌های مختلف داخلی توییتر در Labs پذیرفته می‌شود و به این ترتیب آنها می‌توانند به بازخوردهای اولیه کاربران دسترسی داشته باشند.
 

 

 
البته لازم به ذکر است که  تجربه‌های ارائه شده در Labs مانند سایر قابلیت‌های آزمایشی احتمالا در زمان عرضه بسیار متفاوت‌تر از ویژگی ابتدایی عرضه شده برای مشترکات آبی توییتر است. حتی ممکن است برخی از این ویژگی‌ها هرگز به صورت پایدار عرضه نشوند.
 
جالب است بدانید که رقم پرداختی برای خرید اشتراک آبی توییتر 3 دلار در ماه است و مشترکان این سرویس می‌تواند به قابلیت‌های اختصاصی از قبیل پوشه هایی برای سازماندهی بوک مارک‌ها و حالتی به نام “reader mode” برخوردار باشند. همچنین امکان “undo” کردن توییت‌ها به این مشترکان ارائه شده است.
 
در حال حاضر تنها کاربران کانادایی و استرالیایی توییتر می‌توانند به خرید اشتراک آبی اقدام کنند و هنوز مشخص نیست که این امکان چه زمانی برای کاربران آمریکا و سایر نقاط جهان عرضه شود.
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا