سرور مجازی
zoomit

تماشا کنید: تست دوام گوگل پیکسل 6 پرو

پیکسل 6 پرو، گوشی پرچم‌دار گوگل است که قسمت صفحه‌نمایش و پشت گوشی از جنس شیشه، لبه‌های آن از آلومینیوم و برخی از قسمت‌های آن نیز از پلاستیک ساخته شده است. در تست بررسی این گوشی که یوتیوبر معروف JerryRigEverything در کانال خود منتشر کرده است، این گوشی آسیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته و عملکرد بسیار موفقی از خود نشان داده است.

به لطف تراشه اختصاصی گوگل و قابلیت‌های اضافه شده در اندروید 12، تمرکز اصلی در طراحی پیکسل 6 پرو بر قابلیت‌های نرم‌افزاری این گوشی بوده‌ است؛ اما با انجام تست دوام روی این گوشی پرچم‌دار می‌توان اطمینان حاصل کرد که گوگل به طراحی سخت‌افزاری پیکسل 6 پرو نیز توجه زیادی کرده است.

به گزارش androidcentral، نیک ساتریچ بعد از بررسی پیکسل 6 پرو، این گوشی را منحصربه‌فردترین گوشی سال و طراحی آن را منحصربه‌فردترین طراحی گوگل تا به حال معرفی کرده است.

پیکسل 6 پرو با وجود برآمدگی در قسمت دوربین، به طرز شگفت‌انگیزی دوام بالایی دارد. پنل پشتی این گوشی، گوریلا گلس و پنل روی گوشی نیز از گوریلا گلس قدرتمندتر Victus ساخته شده است.

جنس لبه‌های کناری گوشی آلومینیومی و لبه بالایی آن برای قرار گرفتن آنتن 5G و همینطور جنس گوشه‌های آن از پلاستیک است.


همان‌طور که در ویدئو مشاهده می‌کنید، نمایشگر پیکسل 6 پرو توانست از تست سوختگی با شعله فندک جان سالم به در ببرد و حسگر اثرانگشت آن نیز پس از خراشیده شدن همچنان کارایی دارد.

با اینکه به نظر می‌رسید برآمدگی قسمت دوربین، آسیب‌پذیری آن را در مقابل خم شدن و شکستن بالا ببرد، اما این گوشی در تست خم شدن نیز به طرز شگفت انگیزی مقاومت خوبی نشان داد.

نکته جالبی که در مورد تست خم شدن وجود دارد، این است که گوشی‌های برجسته‌ای مانند راگ فون 5 ایسوس به دلیل داشتن باتری دوگانه و لیژن دوئل 2 لنوو به دلیل ساختار دوربین مرکزی‌اش، از این تست سربلند بیرون نیامدند.

شاید پیکسل 6 پرو به لحاظ نرم‌افزاری هنوز باگ‌هایی داشته باشد، اما تست دوام انجام شده روی آن، بادوام بودن سخت‌افزارش را کاملا تأیید می‌کند.

شما درباره‌ی عملکرد گوگل پیکسل 6 پرو در برابر آزمایش‌های انجام‌شده و تست دوام آن چه دیدگاهی دارید؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا