سرور مجازی
zoomit

آنر پارک صنعتی تولیدی خودکار خود را در شنژن چین افتتاح کرد

از زمان جدا شدن آنر از هواوی، این برند در زمینه‌های مختلف درحال شکوفا شدن است. این درحالی است که ایالات متحده همچنان موضع سخت‌گیرانه‌ای روی ارتباط آنر و هواوی دارد. پس از جدا شدن از هواوی در سال ۲۰۲۰ این شرکت چینی اکنون از اولین مرکز تولید گوشی‌های هوشمند خود با بودجه‌ی داخلی، رونمایی کرده است. این یک نقطه‌ی عطف بسیار چشم‌گیر است زیرا پارک صنعتی تولید گوشی‌ هوشمند جدید آنر در شنژن چین، محصولات اصلی این برند را با سرعت زیاد تولید خواهد کرد. براساس گزارش‌ها، این واحد تولیدی می‌تواند در هر ساعت ۱۲۶ واحد محصول جدید تولید کند.

به‌ گزارش گیزموچاینا، فرایندهای این مرکز جدید حدود ۷۵ درصد به‌طور کاملا خودکار انجام می‌شود. این مجموعه‌ی خودکار، همچنین چند بخش دیگر از جمله کنترل کیفیت و گواهی محصول را کنترل خواهد کرد. پارک صنعتی جدید آنر همچنین به‌عنوان پایگاهی برای تیم‌های فعال در حوزه‌ی هوش مصنوعی و توسعه‌ی سخت‌افزار عمل خواهد کرد.

آنر پارک

این مرکز یک مجموعه‌ی پیشرفته است که با بهره گرفت از سیستم‌های خودکار با دقت بالا، عملیات مونتاژ گوشی‌های هوشمند را انجام خواهد داد. آنر بیش از ۶۰۰ معیار کیفی برای تولید گوشی‌های هوشمند در شهرک صنعتی جدید خود بهره می‌برد.

جورج ژائو مدیرعامل این شرکت در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی اعلام کرده که تسهیلات جدید، بخش جدایی‌ناپذیر از پیگیری این شرکت برای ارائه‌ی طیف گسترده‌ای از گوشی‌های هوشمند پیشرو و باکیفیت است. خط تولید جدید این برند با توجه‌به ارزش‌های اصلی آنر در قابلیت اطمینان و کیفیت، کار خواهد کرد زیرا این شرکت چینی به‌دنبال تبدیل شدن به یک برند جهانی پیشرو در حوزه‌ی فناوری است.

نظر شما در مورد افتتاح پارک صنعتی جدید آنر در چین چیست؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا