سرور مجازی
رمز ارز

آیا داده‌های کاربران متا (فیسبوک) در یک بلاکچین عمومی ذخیره می‌شوند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که متا (فیس‌بوک سابق) هنوز پروژه متاورس خود را راه‌اندازی نکرده، جیمی نگوین، رئیس انجمن بیت کوین اس وی (BSV)، بر این باور است که بهتر است این شرکت داده‌های کاربران را در یک بلاکچین عمومی ذخیره کند. نگوین اظهار داشت که یک اکوسیستم متاورس جهانی و قابل تعامل به این معنی است که داده‌های فردی در یک بلاکچین عمومی ذخیره شود. وی خاطرنشان کرد که با این کار، متا می‌تواند به رابطی تبدیل شود که یک بلاکچین را به اپلیکیشن متاورس شرکت‌ها متصل می‌کند. به محض رضایت کاربران، سایر متاورس‌ها به داده‌های کاربری دسترسی خواهند داشت.
علاوه بر این، رئیس BSV تأکید کرد که این چشم‌انداز به یک بلاکچین مقیاس‌پذیر نیاز دارد تا بتواند حجم زیادی از تراکنش‌ها و داده‌ها را مدیریت کند. به گفته نگوین، بلاکچین BSV قادر به این کار است.
در میزگردی در مجمع جهانی اقتصاد، یکی از مدیران شرکت Lego اذعان داشت که متاورس‌ها باید با در نظر گرفتن دیدگاه‌های بچه‌ها ایجاد شوند. وی افزود با توجه به اینکه بچه‌ها کاربران آینده متاورس هستند، شرکت‌ها باید روی دیدگاه آنها تمرکز کنند. در همین حال، نظرسنجی اخیری که انجام شده، نشان می‌دهد که کشورهای در حال توسعه نسبت به کشورهای توسعه‌یافته برای متاورس مشتاق‌تر هستند. در میان 21000 بزرگسالی که در 29 کشور مورد بررسی قرار گرفتند، افرادی که در کشورهای پردرآمد زندگی می‌کنند، علاقه کمتری به متاورس نشان دادند.

رمزارز نیوز در اینستاگرام
آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.

مشاهده

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا