سرور مجازی
موبایل

گوشی‌های ارزان‌قیمت شیائومی به دوربین‌های قدرتمند مجهز می‌شوند

به نظر می‌رسد که روزهای تولید تلفن‌های همراه ارزان قیمت با دوربین و مشخصات نه چندان قوی گذشته است و کمپانی ها به سمت تولید تلفن‌های همراه خوش قیمت با دوربینها و مشخصات داخلی قوی پیش می‌روند.
 
به گزارش mydtc و به نقل از  techradar، کمپانی شیائومی به تازگی در شبکه اجتماعی چینی ویبو به تلفن‌های همراه آینده خود یعنی ردمی نوت 11 و نوت 11 پرو اشاره کرده است و از دوربین بسیار قوی 108 مگاپیسکلی این همراه‌های هوشمند صحبت به میان آورده است.  
 
تیزری که در این شبکه اجتماعی قرار گرفته است سنسور دوربین را به همراه شماری از اجزای آن به نمایش در آورده است. کمپانی شیائومی از چند هفته قبل تیزرهایی از ردمی نوت 11 را در قالب ویدیوهای سبک زندگی به اشتراک گذاشته است و در این تیزرها تاریخ عرضه این محصول را برای 28 اکتبر برنامه ریزی کرده است.
 

 

 
به این ترتیب به نظر می‌رسد که ردمی نوت 11 پرو و احتمالا مدل پایه این سری یعنی ردمی نوت از سنسور 108 مگاپیکسلی برخوردار خواهند شد اما هنوز مشخصات دوربین پشتی این دو محصول مشخص نشده است. البته پیش از این نیز ردمی نوت 10 پرو نیز از چنین دوربین قدرتمندی برخوردار شده بود اما سایر مشخصات داخلی آن چندان چنگی به دل نمی‌زد.
 
البته عرضه دوربین قدرتمند برای دستگاهی ارزان قیمت چندان دور از ذهن نیست و روند کار فناوری به صورت کلی به این صورت است که ویژگی‌های جدید ابتدا برای تلفن‌های گران قیمت عرضه می‌شوند و پس از مدتی دستگاه‌های خوش قیمت نیز از آنها بهره مند خواهند شد. این روند پیش از این در دوربین‌های چندگانه، سنسورهای حسگر اثر انگشت و فناوری تشخیص چهره نیز دیده شده بود.
 
با این حال تنها تفاوتی که دوربین‌های 108 مگاپیکسلی با سایر فناوری‌های ذکر شده دارند این است که شاید هنوز استفاده واقعی از دوربینها و تصاویر با کیفیت بسیار بالا برای مخاطب عادی مشخص نشده است. تنها برخی از کاربران به چنین دوربین قدرتمندی نیاز دارند و بسیاری از خریداران همراه‌های هوشمند از چنین سنسوری بهره کافی را نخواهند برد.
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا