سرور مجازی
رمز ارز

کاهش همبستگی شیبا و بیت کوین به پایین‌ترین سطح ۳۰ روزه! SHIB به کدام سمت حرکت می‌کند؟

کاهش همبستگی شیبا و بیت کوین به پایین‌ترین سطح ۳۰ روزه! SHIB به کدام سمت حرکت می‌کند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همبستگی شیبا اینو- بیت کوین در ۳۰ روز گذشته به پایین‌ترین حد خود رسیده؛ زیرا شیبا مسیر خود را مستقل از حرکات ارز دیجیتال پیشرو ترسیم می‌کند.

داده‌های پلتفرم IntoTheBlock نشان می‌دهند که همبستگی ۳۰ روزه بین شیبا و بیت کوین به ۰٫۴۲ کاهش یافته که فاصله قابل‌توجهی نسبت به رقم ۰٫۹۶ ثبت‌شده در شروع هفته دارد. این امر نشان می‌دهد که شیبا به طور فزاینده‌ای از نفوذ بیت کوین جدا شده و مسیر حرکت خود را ایجاد می‌کند.

به همین ترتیب، همبستگی ۶۰ روزه بین شیبا و بیت کوین هم به ۰٫۵ رسیده است. این بدان معناست که احتمال حرکت موازی قیمت بیت این دو رمزارز کمتر شده است.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

به نظر می‌رسد همبستگی شیبا با بیت کوین به این دلیل رو به کاهش است که تحولات در اکوسیستم شیبا اینو، باعث پیشرفت آن شده است. به عنوان مثال، شیبا در ماه جولای یکی از پرسودترین‌ها بود و آن ماه را با یک رشد ۱۲ درصدی به پایان رساند.

به گزارش شرکت تحلیلی Kaiko، این افزایش به دلیل موجی از فعالیت توسعه‌دهندگان در شبکه بود. به طوریکه در آن ماه، شاهد معرفی هویت خودمختار (SSI) و همچنین، پیشرفت در شیباریوم بودیم.

با این حال، مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی شیباریوم در ۱۶ آگوست، شیبا دستاوردهای خود را از دست داد و هنوز هم نتوانسته ضررهای خود را جبران کند. بر اساس داده‌های بازار، قیمت شیبا در ماه سپتامبر تا به امروز، ۷٫۱۳ درصد کاهش یافته است. در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۰۷۳ دلار معامله می‌شود.

در روزهای پیش رو، همبستگی بین شیبا و بیت کوین یک شاخص مهم برای تعیین این موضوع خواهد بود که آیا SHIB نوسانات بازار را تکرار می‌کند یا یک مسیر متمایز را تحت تأثیر تحولات اکوسیستم خود در پیش می‌گیرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا